منچستریونایتد میلیون‌ها پوند را برای بازیکنانی هدر داده که در این فصل خیلی کم فرصت بازی داشتند. شیاطین سرخ بدترین شروع فصل را در ۶۱ سال گذشته تجربه کردند اما پس از پیروزی در دو بازی اخیر در رده ششم لیگ برتر قرار گرفتند. تیم اریک تن‌هاخ با بحران مصدومیت مواجه شده و شش بازیکن […]

منچستریونایتد میلیون‌ها پوند را برای بازیکنانی هدر داده که در این فصل خیلی کم فرصت بازی داشتند. شیاطین سرخ بدترین شروع فصل را در ۶۱ سال گذشته تجربه کردند اما پس از پیروزی در دو بازی اخیر در رده ششم لیگ برتر قرار گرفتند. تیم اریک تن‌هاخ با بحران مصدومیت مواجه شده و شش بازیکن پردرآمد تیم تاکنون خیلی کم در این فصل بازی کرده‌اند. در واقع، آنها فقط مجموعا ۲۹ بازی را شروع کردند، اگرچه تن‌هاخ تا حدودی مسئول این آمار است.

او جیدون سانچو را پس از دعوایی که در پی شکست مقابل آرسنال در ماه سپتامبر به وجود آمد از تیمش کنار گذاشت. در حالی که خرید تابستانی آنها میسون مانت نیز پس از ناکامی در تاثیرگذاری در اولین حضور خود برای باشگاه، برای حضور در ترکیب اصلی با مشکل مواجه شده است. این زوج به همراه آنتونی مارسیال که در این فصل تنها دو بازی را آغاز کرده، هفته‌ای ۲۵۰ هزار پوند درآمد دارند. این سه نفر در مجموع ۲۹ میلیون پوند در سال درآمد دارند و بین آنها صفر گل، صفر پاس گل و تنها ۶ حضور در ترکیب اصلی در لیگ برتر به ثبت رسیده است.

در این میان، دو بازیکن پردرآمدتر یونایتد، کاسمیرو و رافائل واران، به شدت با جدایی از این باشگاه مرتبط هستند. هر دو بازیکن در این فصل دچار مصدومیت شده‌اند و گفته می‌شود که باشگاه‌های عربستان سعودی آنها را می‌خواهند. اگر این زوج باشگاه را ترک کنند، شیاطین سرخ ۳۶ میلیون پوند در دستمزد خود صرفه‌جویی خواهند کرد، که می‌توانند این پول را برای دفاع میانی جدیدی مانند ژان کلر تودیبو یا ادموند تاپسوبا خرج کنند.

فقط مارکوس رشفورد که ۳۲۵۰۰۰ پوند در هفته دستمزد دارد به طور منظم بازی می‌کند و حتی او هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. ستاره انگلیسی در این فصل فقط یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و قدرت تمام‌کنندگی بد او باعث شده تا یونایتد یکی از بدترین آمار تبدیل شوت به گل در لیگ را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد حتی بازی نمی‌کنند!

منبع: خبـر ورزشی