مهدی محمدنبی که به عنوان میهمان در برنامه شب‌های فوتبالی حضور پیدا کرده بود درخصوص پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران در فیفا و قول آقای تاج برای برگرداندن این پول‌ها اظهار کرد: آقای تاج پیگیر هستند و دو هفته پیش یک جلسه با وکلای بین‌المللی داشتیم که پرونده را پیگیری کنند ولی ما باید از فیفا […]

- ادعای جالب سرپرست تیم ملی؛ از فیفا شکایت می‌کنیم!/ بدهی پرسپولیس را می‌توانستیم پرداخت کنیم اما استقلال را نه!

مهدی محمدنبی که به عنوان میهمان در برنامه شب‌های فوتبالی حضور پیدا کرده بود درخصوص پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران در فیفا و قول آقای تاج برای برگرداندن این پول‌ها اظهار کرد: آقای تاج پیگیر هستند و دو هفته پیش یک جلسه با وکلای بین‌المللی داشتیم که پرونده را پیگیری کنند ولی ما باید از فیفا شکایت کنیم به این دلیل که فیفا پول را به ما نمی‌دهد.

نبی ادامه داد: بخشی از آن را به این شکل گرفتیم که به عنوان مثال یک سری بدهی پرسپولیس برای بازیکن یا مربی با مکاتباتی که با فیفا داشتیم پرداخت شد با مجوزی که آقای تاج گرفتند می‌توانیم بخشی از این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال افزود: کمیته‌ای وجود دارد که کاری به اینفانتینو و دبیرکل فدراسیون ندارد و آن کمیته اعلام کرده که مستقیما پول به فدراسیون ایران پرداخت نشود و به شکلی که مثال زدم پراخت شود. 

وی در پاسخ به اینکه چرا از این منابع معوقات استراماچونی از استقلال پرداخت نشد گفت: پرسپولیس در آنجا پول داشت و ما از منابعی که پرسپولیس در فیفا داشت توانستیم مجوز بگیریم و استقلال منابع کافی نداشت. 

نبی گفت: در هر صورت این توافق را با فیفا داشتیم که بخشی از بدهی‌هایی که وجود دارد می‌توانیم از بخش مالیل فیفا بعد از تایید این کمیته پرداخت کنیم اما اینکه فیفا مانده طلایی را به ما پرداخت کند فعلا مجوزی نداریم.      

منبع: خبـر ورزشی