تاخیر در پرواز پرسپولیس از حواشی عربستان است
تاخیر در پرواز پرسپولیس از حواشی عربستان است

بابک حاتمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس قرار بود روز جمعه راهی عربستان شود که اجازه پرواز به این تیم را ندادند و این هم از حواشی عربستانی‌ها است. البته من ۳، ۴ روز پیش به تمرینات […]

- تاخیر در پرواز پرسپولیس از حواشی عربستان است

بابک حاتمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس قرار بود روز جمعه راهی عربستان شود که اجازه پرواز به این تیم را ندادند و این هم از حواشی عربستانی‌ها است. البته من ۳، ۴ روز پیش به تمرینات این تیم رفتم و  بازیکنان روحیه بالایی دارند و فقط مشکلات حاشیه‌ای که گریبان تیم را گرفته است، این مسائل را باید از تیم دور کنند که این بحث مدیریتی است.

او افزود: یحیی گل محمدی تا جایی که می‌تواند، تیم را جمع می‌کند و با کمترین بازیکن مواجه و دستش خالی است، اما با وجود همه مشکلات، بازیکنان را حمایت می‌کنند و امیدوارم که مدیریت هم فکری به حال حاشیه‌ها کند و حواشی را از اطراف تیم جمع کند. مدیریت بهترین کاری که می‌تواند انجام دهد این است که مسائل مالی را تامین کند، چون بازیکنان از لحاظ مالی روحیه شان بالا می‌رود و می‌توانند جلوی النصر نتیجه خوبی بگیرند.

حاتمی درباره اینکه تاخیر در پرواز پرسپولیس به عربستان در روحیه بازیکنان تاثیرنمی گذارد و عربستانی‌ها همیشه جنگ روانی را به راه می‌اندازند، گفت: صددرصد، این اتفاق تاثیر دارد و بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد، چون قرار است همه چیز روتین و منظم باشد، اما این طور نشد. حاشیه‌های کلیشه ای که تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد در عربستان خیلی بوده است.

او ادامه داد:من یادم می‌آید که در دوران بازیکنی ام ۲، ۳ بار بازی با عربستان در جام باشگاه‌های آسیا داشتیم همین اتفاقات هم در ازبکستان برایمان رخ داد که در فرودگاه اسیر شدیم و هم در فرودگاه عربستان که ۶، ۷ ساعت اسیر شدیم که پاسپورت‌های ما را نگاه نمی‌کردند و علاف کرده بودند. البته امیدوارم بزرگتر‌های تیم بتوانند جوان‌ها را از لحاظ روحی آماده کنند تا تمرکزشان بهم نریزد و بتوانند در آنجا بازی خوبی انجام بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم النصر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تیم النصر ۶، ۷ بازیکن بزرگ دنیا را دارند، اما از این غافل نشویم که پرسپولیس هم بازیکنان،  ملی پوشان و جوانان خوبی دارد که می‌توانند جلوی بزرگترین بازیکنان هم بازی کنند و امیدوارم و یقین دارم به اینکه سرخپوشان در این بازی نتیجه می‌گیرند.

حاتمی درباره اینکه اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه کریس رونالدو تا به من گل نزند ول کن نیست، گفت: قطعا بیرانوند یکی از گلر‌های خوب آسیا محسوب می‌شود  که چند سال است در تیم ملی و باشگاهی دارد خوب کار می‌کند و یکی از مهره‌های خوب پرسپولیس است که واقعا رونالدو به خاطر اینکه  نمی‌تواند به بیرانوند گل بزند هم استرس و هم ترس دارد. مطمئن هستم بیرانوند یکی از بازیکنان خوب این بازی خواهد شد.

او در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس از این بازی نتیجه خوبی بگیرد و مصدومانش هم برسند و ما منتظر هستیم که روند خوب سرخپوشان ادامه دار باشد.

باشگاه خبرنگاران