بازی با ذوب آهن برای نکونام ۶امتیازی است
بازی با ذوب آهن برای نکونام ۶امتیازی است

سرمربی استقلال در آستانه دیدار با ذوب آهن تاکید کرد که باید شاگردانش طوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل است.

به گزارش زیرنویس، استقلال در فصول گذشته معمولاً نتایج خوبی مقابل ذوب آهن گرفته اما تیم اصفهانی امسال به مراتب بهتر از سال‌های گذشته کار کرده و در جمع مدعیان قرار گرفته است.

جواد نکونام خوب می‌داند که تیمش در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر کار سختی مقابل شاگردان محمد ربیعی دارد و به همین دلیل این بازی را هم به چشم یک دیدار ۶ امتیازی می‌بیند.

استقلال در آخرین بازی خود و در حضور تماشاگرانش با ۲ گل تراکتور را شکست داد و موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم کرد و اگر بتواند ذوب آهن را هم در اصفهان مغلوب کند قطعاً فرار بزرگی به سوی قهرمانی نیم فصل خواهد داشت.

جواد البته در مورد حساسیت بازی با ذوب آهن به شاگردانش توصیه‌های زیادی کرده و امیدوار است آنها بتوانند نمایش روز بازی با تراکتور را در فولادشهر و مقابل تیم دوم جدول هم تکرار کنند.

او دیروز گفت: از روز اولی که کارمان را شروع کردیم، هدفگذاری ما بازی به بازی بوده. بچه ها فردا هم مقابل تیم با کیفیت ذوب آهن باید جوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهند و با تمام وجود باید بدوند، بجنگند و مثل بازی های قبلی فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.

نکته دیگر اینکه تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر و نسبت به سال‌های گذشته جواد نکونام میانگین امتیازی بهتری نسبت به فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو داشته و نمی‌خواهد در اصفهان این رکورد خود را از دست بدهد.

 

 

منبع: فارس