اگرچه پرسپولیسی‌ها از سرمربی‌گری حمید درخشان در لیگ چهاردهم خاطره خوبی ندارند و خود او هم قبل از پایان این مسابقات جایش را به برانکو ایوانکوویچ داد ولی نمی‌توان کتمان کرد پیروزی در دربی آذر ماه سال ۹۳ یک اتفاق فوق‌العاده شیرین برای آن‌ها بود. حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس روز چهارم آذر آن سال […]

اگرچه پرسپولیسی‌ها از سرمربی‌گری حمید درخشان در لیگ چهاردهم خاطره خوبی ندارند و خود او هم قبل از پایان این مسابقات جایش را به برانکو ایوانکوویچ داد ولی نمی‌توان کتمان کرد پیروزی در دربی آذر ماه سال ۹۳ یک اتفاق فوق‌العاده شیرین برای آن‌ها بود.

حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس روز چهارم آذر آن سال در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت از برتری قرمزها برابر حریف سنتی می‌گذشت، در یک مصاحبه مفصل با زیرنویس به نکات جالبی پیرامون این بازی اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها پول داده بودند و آدم اجیر کرده بودند تا من را خراب کنند اما آن بالایی باید هوای آدم را داشته باشد. ما دربی را بردیم و ثابت کردیم که در زمین فوتبال نام‌ها بازی نمی‌کنند بلکه تلاش بازیکنان است که نتیجه را رقم می‌زند. پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال نه اتفاقی بود و نه معجزه؛ ما زحمت کشیدیم، روی نقاط ضعف استقلال کار کردیم و می‌دانستیم چگونه و از کجا به آن‌ها ضربه وارد کنیم. بین دو نیمه داخل رختکن در حالی که با یک گل عقب بودیم به بچه‌ها گفتم بازی را دو بر یک می‌بریم چون به توانایی‌های آن‌ها و تاکتیک درست خودمان ایمان داشتم. این بحث‌هایی هم که در مورد ضعف داوری مطرح می‌شود را نیز اصلا قبول ندارم. جالب است یک پنالتی به نفع پرسپولیس باید گرفته می‌شد که گرفته نشد اما با این وجود باز هم استقلالی‌ها به داوری اعتراض می‌کنند!

درخشان در ادامه پیرامون ادعای برخی افراد مبنی بر این‌که قبل از بازی ادعا داشتند احتمال داشت استقلال پرسپولیس را شش تایی بکند هم حرف جالبی زد و گفت: مگر من مرده باشم که استقلال بتواند پرسپولیس را ۶تایی کند!

مصاحبه حمید درخشان سال ۹۳

منبع: خبـر ورزشی