بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره اتفاقات مربوط به کارشکنی عربستانی‌ها برای پرواز تیم پرسپولیس به ریاض اظهار داشت: این نوع رفتارها نه تنها باعث تخریب روحیه ایرانی‌ها می‌شود بلکه ما را برای کسب پیروزی و موفقیت و شکست حریف جری‌تر می‌کند. وی افزود: شاید عربستانی‌ها فکر می‌کنند این قبیل […]

- خدا کند رونالدو برسد تا بعداً برای باخت بهانه نیاورند/ کارشکنی عربستان به ضرر خودشان می‌شود/ این پرسپولیس انگیزه داشت ولی آن را تشدید کردند

بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره اتفاقات مربوط به کارشکنی عربستانی‌ها برای پرواز تیم پرسپولیس به ریاض اظهار داشت: این نوع رفتارها نه تنها باعث تخریب روحیه ایرانی‌ها می‌شود بلکه ما را برای کسب پیروزی و موفقیت و شکست حریف جری‌تر می‌کند.

وی افزود: شاید عربستانی‌ها فکر می‌کنند این قبیل رفتارها باعث کاهش انگیزه و روحیه بازیکنان پرسپولیس می‌شود در حالی که این می‌تواند اتفاق خوب و مثبتی برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش باشد تا در آستانه دیدار برگشت با النصر راحت‌تر شکست دور رفت را تلافی کنند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: بدون شک بچه‌های تیم پرسپولیس به اندازه کافی انرژی و انگیزه برای جبران مسابقه رفت را داشتند. هنوز فراموش نکرده ایم عربستانی‌ها نسبت به چمن ورزشگاه آزادی تا چه اندازه تیم پرسپولیس و مجموعه ورزش ما را مسخره کردند اما بچه‌ها حالا می‌خواهند آن اتفاقات را تلافی کنند. من مطمئنم در بازی برگشت نتیجه‌ای رقم می‌خورد که هیچ یک از طرفداران النصر و فوتبالی‌های عربستان انتظار آن را ندارند.

داداش‌زاده با اشاره به مصدومیت رونالدو گفت: خداکند رونالدو در بازی حاضر باشد و مشکلی برایش وجود نیاید چون آن وقت اگر پرسپولیس برنده شود می‌گویند ما رونالدو را نداشتیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم با وجود رونالدو النصر را شکست بدهیم. گرچه آنها خبر درست و حسابی هم نداده‌اند و فکر می‌کنم آخر سر هم بیاید.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تعطیلی موقت لیگ برتر بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: این تعطیلات کمک کرد تا پرسپولیس تحت تاثیر اتفاقات آن مدت خودش را پیدا کند. البته من خودم منتقد بازی پرسپولیس مقابل سپاهان هستم و فکر می‌کنم در آن بازی ما اصلاً خوب نبودیم اما با توجه به در پیش بودن بازی با النصر و بعد از آن الدحیل این تعطیلات به نفع پرسپولیس شد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به حرفی که علی پروین زد الان وقت حمایت از پرسپولیس است تا نماینده کشورمان بتواند در بهترین شرایط به دور بعد صعود کند. قطعاً اگر ما به دور بعد صعود کنیم در نیم فصل بازیکن می‌گیریم و برای ادامه رقابت‌ها با شرایط بهتری جلو خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: با یحیی تمدید نکردند؛ می‌خواهند برانکو را بیاورند/ از نبیل که چیزی ندیدیم و از شهاب انتظار رفتار حرفه‌ای داریم

منبع: خبـر ورزشی