به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرار است ۳ ملی‌پوش تکواندوی ایران برای حضور در فینال گرندپری عازم انگلیس شوند، اما تا این لحظه روادید ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری بازیکنان تیم ایران و همچنین کادرفنی صادر نشده است. البته روادید تیم پاراتکواندو آمده و این موضوع می‌توان خبر خوبی برای تکواندو ایران باشد که […]

حضور تیم ملی تکواندو در فینال گرندپری در هاله‌ای از ابهام
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرار است ۳ ملی‌پوش تکواندوی ایران برای حضور در فینال گرندپری عازم انگلیس شوند، اما تا این لحظه روادید ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری بازیکنان تیم ایران و همچنین کادرفنی صادر نشده است.

البته روادید تیم پاراتکواندو آمده و این موضوع می‌توان خبر خوبی برای تکواندو ایران باشد که احتمالا روادید تیم ملی هم بیاید.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان ضمن تایید این خبر گفت: تا الان روادید تیم ملی صادر نشده، اما خوشبین هستیم تا مشکلات برطرف شود، چون من هم به همراه اعضای تیم پارا تکواندو مدارکم تایید شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ان‌شاالله با پیگیری‌هایی که داشتیم این مشکل برطرف می‌شود، اما تا الان هنوز روادید صادر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا