ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی و لیورپول بود، دیداری که در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. نیمه نخست پرهیجان هردو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند که با درخشش ادرسون و آلیسون سنگربانان برزیلی مهار شد. تا این که در دقیقه ۲۷ قفل دروازه‌ها شکست و […]

ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی و لیورپول بود، دیداری که در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

نیمه نخست پرهیجان هردو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند که با درخشش ادرسون و آلیسون سنگربانان برزیلی مهار شد. تا این که در دقیقه ۲۷ قفل دروازه‌ها شکست و ارلینگ هالند پاس ناتان آکه را به قعر دروازه مهمان فرستاد. تا پایان نیمه اول ضدحملات سیتی از حملات لیورپول خطرناک‌تر بود. در نهایت این نیمه با همن یک گل ستاره نروژی خاتمه پیدا کرد.

لیورپول در اتحاد یک امتیاز برداشت و فرار کرد!/ نبرد میلیمتری پپ و کلوپ برنده نداشت

نیمه دوم طبیعی بود که لیورپول برای زدن گل تساوی جلوتر بازی کند و موقعیت‌های بیشتری به‌دست آورد. با این حال سیتی هم برای خلق موقعیت و راحت کردن خیال خودش پیش کشید و در دقیقه ۶۸ هم توسط مانوئل آکانجی به گل رسید که این گل به دلیل خطا روی آلیسون بکر مردود شد. سرانجام لیورپول در دقیقه ۸۰ به چیزی که می‌خواست رسید. پاس محمد صلاح را ترنت الکساندر آرنولد دریافت کرد و با شوتی زمینی به گوشه سمت چپ دروازه سیتی فرستاد تا گل تساوی به ثبت برسد.

لیورپول در اتحاد یک امتیاز برداشت و فرار کرد!/ نبرد میلیمتری پپ و کلوپ برنده نداشت

در ادامه لیورپول مقابل حملات خطرناک سیتی در دقایق پایانی مقاومت کرد تا نبرد ورزشگاه اتحاد برنده نداشته باشد. سیتی با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند، اما آرسنال این جایگاه را تهدید می‌کند. لیورپول هم با ۲۸ امتیاز همچنان در رده دوم قرار دارد.

منبع: خبـر ورزشی