دقیقی: سرمربی گل گهر چیزی که فکر می‌کردیم، نبود
دقیقی: سرمربی گل گهر چیزی که فکر می‌کردیم، نبود

به گزارش زیرنویس از قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی تیم های شمس آذر قروین و گل گهر سیرجان که عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات آنالیز گل گهر، به بازیکنان گفتم که کار بسیار سختی دارند زیرا یک تیم فوق العاده از لحاظ زیرساخت […]

به گزارش زیرنویس از قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی تیم های شمس آذر قروین و گل گهر سیرجان که عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات آنالیز گل گهر، به بازیکنان گفتم که کار بسیار سختی دارند زیرا یک تیم فوق العاده از لحاظ زیرساخت و سطح بازیکنان هستند و از جمله مدعیان لیگ به شمار می روند.

وی افزود: بازیکنان گل گهر به لحاظ هزینه ای قابل مقایسه با شمس آذر نیستند و برای نمونه تورس اسپانیایی را استقلال می خواست که به دلیل هزینه بالا نتوانست جذب کند.

وی افزود: در جریان بازی حتی تعویض هایی که گل گهر انجام دادند با کیفیت بود و از این طریق توانستند بر بازی سوار شوند و از نظر تاکتیکی شایسته تر بودند.

سرمربی شمس آذر قزوین، پوریا سرآبادانی را یکی از موثرترین بازیکنان این تیم طی دو سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: در بعضی از روزها بازیکنان در حد و اندازه خود نیستند اما با این وجود از بازیکنان تیم تشکر می کنم که علیرغم تمام چالش ها توانستند در این بازی هم امتیاز کسب کنند چراکه هدف اول ما تثبیت شدن در لیگ است.

دقیقی ادامه داد: لیگ برتر با لیگ یک اصلا قابل مقایسه نیست و کیفیت بازیکنان حاضر در سطح اول فوتبال کشور تفاوت دارد. خوشبختانه تاکنون در بازی های خانگی کیفیت خوبی را از خود ارائه داده ایم و در این بازی نیز حتی در دقایقی سوار بر بازی بودیم اما به لحاظ خلق موقعیت هر دو تیم در یک سطح قرار داشتند.

وی عنوان کرد: ما سال گذشته از لیگ یک صعود کردیم و در حال حاضر یک تیم نوپا و تازه نفس هستیم که سابقه چندان قدیمی مانند دیگر تیم ها نداریم. معتقدیم کار بسیار سختی را پیش رو داریم و امیدواریم تا پایان لیگ به روند حرکتی خود ادامه دهیم.

سرمربی شمس آذر قزوین در پایان عنوان کرد: اگر مربی خارجی به ایران می‌آید باید به فرهنگ ایرانی احترام بگذارد و خود را برتر از دیگران نداند. سرمربی تیم گل گهر از نظر شخصیتی، چیزی که فکر می کردیم نبود و رفتار مناسبی را نداشت. شاید اگر ما شرایط آن ها را داشتیم در بهترین سطح ممکن قرار می گرفتیم.

پایان پیام/

فارس