رقابت ۲ باشگاه عربستانی برای جذب طارمی
رقابت ۲ باشگاه عربستانی برای جذب طارمی

قرارداد مهدی طارمی با پورتو تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و ستاره ایرانی تیم پورتو هم گویا قرار نیست قراردادش را با این باشگاه پرتغالی تمدید کند. باشگاه پرتغالی در تابستان و در حالی که یک سال از قرارداد طارمی باقی مانده بود، پیشنهاداتی حتی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو را هم برای فروش […]

- رقابت ۲ باشگاه عربستانی برای جذب طارمی

قرارداد مهدی طارمی با پورتو تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و ستاره ایرانی تیم پورتو هم گویا قرار نیست قراردادش را با این باشگاه پرتغالی تمدید کند. باشگاه پرتغالی در تابستان و در حالی که یک سال از قرارداد طارمی باقی مانده بود، پیشنهاداتی حتی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو را هم برای فروش طارمی رد کرد و حالا بدشان نمی‌آید تا در نیم فصل و تعطیلات زمستانی و تا قبل از تمام شدن قرارداد طارمی با پورتو، مبلغی را از فروش او به دست آوردند. در غیر این صورت طارمی در تابستان به طور رایگان از پرتغال خواهد رفت.

گفته می‌شد اینتر یکی از باشگاه‌هایی است که وضعیت طارمی را به طور جدی زیر نظر دارد و حتی ممکن است در همین زمستان برای خرید او اقدام کنند، اما حالا خبرنگار اسکای اسپورت عنوان کرده دو باشگاه بزرگ عربستانی برای خرید طارمی در زمستان وارد رقابت شدند.  

رودی گالتی خبرنگار اسکای اسپورت در صفحه شخصی خود با انتشار توئیتی مدعی شده که دو باشگاه الاهلی و الشباب خواستار به خدمت گرفتن ستاره ایرانی پورتو هستند. گالتی نوشته است که تیم‌های الشباب و الاهلی ارتباطات خود با اطرافیان مهدی طارمی را آغاز کرده‌اند. این خبرنگار اعلام کرده که دو تیم مطرح سعودی می‌خواهند در همین زمستان با مهاجم ایرانی قرارداد امضا کنند و در حال ارزیابی شرایط و احتمال این انتقال در ژانویه هستند.

 الاهلی اکنون در رتبه سوم و الشباب در جایگاه یازدهم جدول رده بندی است. این دو تیم امشب هم به مصاف هم رفتند که جدالشان با تساوی بدون گل به پایان رسید و باید دید در رقابت بر سر جذب طارمی، یکی از آن‌ها موفق خواهد شد یا خیر.

باشگاه خبرنگاران