درخواست فدراسیون قایقرانی از روسیه برای معرفی مربی مطرح
درخواست فدراسیون قایقرانی از روسیه برای معرفی مربی مطرح

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، فدراسیون قایقرانی ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ با یک مربی برزیلی جهت هدایت تیم ملی آبهای آرام به توافق رسید. قرارداد این مربی بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو پایان یافت اما از آنجایی که پدرو سنا نتوانست توجه مسئولان فدراسیون قایقرانی را جلب کند این همکاری ادامه پیدا نکرد.  علیرضا سهرابیان رئیس […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، فدراسیون قایقرانی ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ با یک مربی برزیلی جهت هدایت تیم ملی آبهای آرام به توافق رسید. قرارداد این مربی بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو پایان یافت اما از آنجایی که پدرو سنا نتوانست توجه مسئولان فدراسیون قایقرانی را جلب کند این همکاری ادامه پیدا نکرد. 

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با فارس در این باره، گفت: ما با پدرو تمام کردیم. او مربی خوبی بود اما مدیر خوبی نبود تا بتواند زیر مجموعه را نگه دارد. 

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی آبهای آرام برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک چطور خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۲ رزومه به دست ما رسیده اما چنگی به دل نمی‌زند. پیش از این وزارت ورزش تفاهم‌نامه‌ای با روسیه امضا کرده بود و ما هم خواستیم این کشور مربی بنام معرفی کند تا ورزشکاران را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنیم. 

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه شما قطعا استفاده از مربی خارجی است، عنوان کرد: فعلا برنامه این است اما باید بودجه را هم ببینم. اینکه مربی بنام بگیرم اما نتوانم او را تامین کنم نمی‌شود.

پایان پیام/





منبع: فارس