عربستانی‌ها در جنگ روانی شگرد دارند/ فشار کمتری در نبود رونالدو احساس می‌شود
عربستانی‌ها در جنگ روانی شگرد دارند/ فشار کمتری در نبود رونالدو احساس می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عربستانی‌ها در به راه انداختن جنگ روانی شگرد دارند تا بازیکنان عصبانی و کلافه شوند.

 

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  پرسپولیس برای جبران شکست بازی رفت با انگیزه زیادی وارد زمین مسابقه می‌شود و این تیم در بدترین حالت هم حریف دست و پابسته‌ای نیست و معتقدم که نتیجه خوبی می‌گیرد. امیدوارم تیم کاملی باشد و مصدومان به این بازی برسند و به جز پورعلی گنجی و سلمانی بقیه بازیکنان هستند و ان شا الله شرایط خوبی داشته باشند.

امسال کمبود بازیکن مشکل پرسپولیس بوده است

نورمحمدی درباره اینکه به نظر نمی‌رسد که وحید امیری هم به این بازی برسد، گفت: امسال کمبود بازیکن مشکل پرسپولیس بوده است و فکر می‌کنم بازیکنانش  در چند پست حساس مصدوم شدند و این موضوع در لیگ هم اذیتشان می‌کند. به هر حال پرسپولیس با وجود این مشکلات در کورس قهرمانی لیگ هست و مطمئنا  در جام باشگاه‌های آسیا هم نتایج خوبی می‌گیرد.

سفر پرسپولیس به عربستان  با یک اشتباه به تعویق افتاد

او درباره کارشکنی عربستانی‌ها در ندادن اجازه برای پرواز هواپیمای پرسپولیس به ریاض گفت: عربستان در به راه انداختن جنگ روانی شگرد دارد که ما هم در دوران بازیکنی خود  به این کشور می‌رفتیم، حدود  ۱۱ ساعت ما را در فرودگاه نگه می‌داشتند که عصبی، کلافه و خسته شویم. البته  فدراسیون فوتبال باید این مشکلات که از قبل می‌داند حل کند تا به اینجا نرسد که پرسپولیس ۲ روز دیرتر به عربستان برود. واقعا برنامه‌های تیم بهم می‌خورد و آب و هوا و زمین‌های آنجا خیلی کمک می‌کرد بازیکنان با شرایط وفق شوند. با یک اشتباه ۲ روز سفر سرخپوشان به عربستان به تعویق افتاد و کادر فنی برنامه ریزی می‌کند و این خیلی بد می‌شود.

باشگاه النصر باید میزبانی ایرانی ها را جبران می کرد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه تاخیر در سفر سرخپوشان به عربستان در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است، بیان کرد: حالا خدا را شکر بازیکنانی که در پرسپولیس هستند این مسائل را می‌دانند. بازی‌های ما با عربستانی‌ها چند سال بود که در این کشور  برگزار نمی‌شود، اما می‌دانستند که عرب‌ها می‌خواهند این کار را انجام بدهند و شگردشان این است. پرسپولیس در بازی رفت احترام ویژه‌ای به این تیم گذاشت و حداقل باشگاه النصر باید تلاشش را می‌کرد که میزبانی را در عربستان جبران کند، اما دیدیم که عربستانی‌ها همچنان عادت خود را دارند و دست نکشیدند.

النصر بهترین و کامل ترین تیم در لیگ عربستان است

نورمحمدی درباره اینکه تیم النصر را با ستارگانی مانند رونالدو و مانه چطور می‌بیند، گفت: به نظرم النصر  بهترین و کامل ترین تیم در لیگ عربستان است، که در همه پست هایش بازیکنان ارزشمندی دارد و شرایطش در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان خیلی خوب است. شاید سایر تیم‌ها ۳ فوروارد خوب داشته باشند،  اما النصر تیمی هست که مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان خوبی دارد و تیم کاملی است. به نظرم کار سختی است، چون تیم النصر امسال خوب نشان داده است و اکنون در شرایط خوبی هستند.

نبود رونالدو به ساختار دفاعی پرسپولیس کمک می کند

او درباره اینکه کریس رونالدو مصدوم شده است و شاید به این بازی نرسد، به نظرتان نبود این بازیکن می‌تواند در روند پرسپولیس تاثیرگذار باشد، گفت: به هر حال اگر بخواهیم فنی حرف بزنیم، رونالدو بازیکنی هست که حداقل ۲ بازیکن را اسیر خودش می‌کند، چون واقعا باید مراقبش باشند. اکنون می‌بینیم که رونالدو شرایط خوبی دارد و او ۲ گل زیبا چند روز پیش به ثمر رساند که نشان داد در آمادگی صددرصد است و نبودش خیلی به  ساختار دفاعی پرسپولیس کمک می‌کند و فشار کمتری به بازیکنان می‌آید. او بهترین بازیکن دنیاست و نمی‌شود به این راحتی جلوی او بازی کرد.

پرسپولیس حداقل یک تساوی در عربستان می گیرد

نورمحمدی درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و النصر را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: امیدوارم پرسپولیس دست پر به ایران برگردد، چون واقعا بازی سختی است، اما پرسپولیس تیمی نیست که بگوییم نتیجه نمی‌گیرد. به نظرم حداقل یک تساوی می‌تواند در آنجا بگیرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که  سرخپوشان بازی خوبی در عربستان کنند تا نتیجه بگیرند، چون هواداران پرسپولیس تاکنون ندیدند که  در این  چند سال، تیمشان در چند هفته نتواند نتیجه بگیرد.

باشگاه خبرنگاران