یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل مصدومیت‌های پرتعداد ستاره‌های این تیم بوده است. یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی فصل را از دست دادند. وحید امیری مدت‌ها مصدوم بوده و همین حالا هم نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. مهدی ترابی هم یکی دیگر از ستاره‌های پرسپولیس بود که هفته‌ها به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین […]

بازی پرسپولیس و النصر, پرسپولیس, یحیی گل محمدی - وینگر محبوب یحیی به النصر نمی‌رسد؟

یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل مصدومیت‌های پرتعداد ستاره‌های این تیم بوده است. یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی فصل را از دست دادند. وحید امیری مدت‌ها مصدوم بوده و همین حالا هم نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. مهدی ترابی هم یکی دیگر از ستاره‌های پرسپولیس بود که هفته‌ها به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین بود و هنوز هم نتوانسته به فرم خوبش برگردد.

کاروان پرسپولیس صبح فردا برای برگزاری بازی حساس مقابل النصر راهی عربستان خواهد شد. بازی که برای مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران بسیار اهمییت دارد. از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده یکی دیگر از ستاره‌های پرسپولیس مصدوم شده و احتمالا جایی در ترکیب اصلی این تیم برای بازی با النصر نخواهد داشت. محمد عمری ستاره جوان قرمزها که بازیکن فیکس پرسپولیس به حساب می‌آید و در این فصل یک گل هم زده، چند روزی است که با مشکل از ناحیه همسترینگ مواجه شده و نتوانسته در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند.

عمری به همراه سایر نفرات راهی ریاض خواهد شد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت. عمری به دلیل اینکه طی چند روز اخیر نتوانسته خوب تمرین کند و به خاطر درد همسترینگ امکان حضور در تمرینات گروهی را نداشته، از برنامه‌های گل‌محمدی برای حضور در ترکیب اصلی خارج شده و در بازی با النصر کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی