ورود وزیر ورزش به سرپرستی فدراسیون‌ها
ورود وزیر ورزش به سرپرستی فدراسیون‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تعدادی از فدراسیون‌ها مدت‌هاست با سرپرست اداره می‌شوند که این موضوع در برخی از آنها در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. از طرفی ابطال انتخابات چند فدراسیون از سوی دیوان عدالت اداری هم مشکل دیگری است که این روزها وزارت ورزش با […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تعدادی از فدراسیون‌ها مدت‌هاست با سرپرست اداره می‌شوند که این موضوع در برخی از آنها در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس تبدیل به یک معضل بزرگ شده است.

از طرفی ابطال انتخابات چند فدراسیون از سوی دیوان عدالت اداری هم مشکل دیگری است که این روزها وزارت ورزش با آن درگیر شده و وزیر ورزش هنوز ورودی به مشکلات این فدراسیون‌ها نداشته است که مهمترین آن ژیمناستیک است. سرپرستی طولانی مدت فدراسیون ژیمناستیک برگزاری انتخابات، ابطال آن و تهدید به تعلیق از سوی فدراسیون جهانی از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر این رشته شده است.

حالا با همه این اتفاقات شنیده شده کیومرث هاشمی وزیر ورزش در چند روز آینده دست به کار خواهد شد تا تکلیف برخی از این فدراسیون‌ها را مشخص کند.

در خصوص والیبال هم شنیده شده قرار نیست سرپرستی برای فدراسیون انتخاب شود بلکه به زودی زمان مجمع آن اعلام و تکلیف این رشته هم مشخص خواهد شد. پیش از این فدراسیون والیبال از وزارت ورزش درخواست برگزاری مجمع داشت که محمد پولادگر معاون وزیر اعلام کرد هنوز موافقتی در این خصوص صورت نگرفته است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس