دبیر: رهبر انقلاب هم به ورزشکاران روحیه می‌دهند و هم از مسئولان می‌خواهند کار کنند
دبیر: رهبر انقلاب هم به ورزشکاران روحیه می‌دهند و هم از مسئولان می‌خواهند کار کنند

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره دیدار ورزشکاران و مسئولان ورزش با مقام معظم رهبری اظهارداشت: دیدار با رهبری همیشه از جنس متفاوت است. ایشان در صحبت‌هایشان از ورزشکاران تشکر کردند. ایشان ضمن اینکه به ورزشکاران روحیه می‌دهند به مسئولان گفتند که چه کارهایی انجام دهند و هوای ورزشکاران را داشته باشند. […]

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره دیدار ورزشکاران و مسئولان ورزش با مقام معظم رهبری اظهارداشت: دیدار با رهبری همیشه از جنس متفاوت است. ایشان در صحبت‌هایشان از ورزشکاران تشکر کردند. ایشان ضمن اینکه به ورزشکاران روحیه می‌دهند به مسئولان گفتند که چه کارهایی انجام دهند و هوای ورزشکاران را داشته باشند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان و توجه به ورزشکاران نکته مهمی است، عنوان کرد: آقا به مسئولان خواسته‌هایش را می‌گویند اینکه باید کار کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی از اصطلاحات کشتی در صحبت‌هایشان استفاده کردند، گفت: آقا در صحبت‌های خود گفتند که رژیم صهیونیستی در حادثه طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد این نشان می‌دهد آقا به کشتی توجه دارند. ایشان واژه‌هایی را به کار بردند که اصطلاحات کشتی بود. کشتی ورزشی قوی است و همین باعث می‌شود ما بیشتر کار کنیم.

دبیر همچنین با بیان اینکه معظم له توجه خاصی به ورزش پهلوانی دارند، یادآور شد: سال ۷۷ که به دیدار رهبری رفتیم ایشان در مورد ورزش پهلوانی صحبت کردند همان موقع متوجه شدم که ایشان کامل با این ورزش آشنا هستند.

پایان پیام

 

منبع: فارس