به گزارش زیرنویس، علی محمد قادری، با اشاره به اخذ یک هزار و ۷۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و…، افزود: اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرین در حوزه نیروی انسانی سازمان بهزیستی می‌تواند نوید بخش خدمات رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف باشد. […]

به گزارش زیرنویس، علی محمد قادری، با اشاره به اخذ یک هزار و ۷۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و…، افزود: اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرین در حوزه نیروی انسانی سازمان بهزیستی می‌تواند نوید بخش خدمات رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف باشد.

قادری گفت: اساس کار بهزیستی مبتنی بر طرح‌های تحولی، بهره وری در کارها، بهبود فرایندها، حذف اقدامات بیهوده و تبدیل سازمان به ساختاری حرفه‌ای و چابک برای پیشبرد اهداف و روان سازی خدمات آن است.
وی در خصوص کسب مجوز استخدامی برای سازمان بهزیستی گفت: جذب این تعداد نیرو در سازمان بهزیستی برای اولین بار با همکاری و همراهی جدی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفته است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی با یک هزار و ۷۶۵ ظرفیت استخدامی در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی کشور صورت می‌گیرد و سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت نیز در آن لحاظ شده است، گفت: این آزمون برای مشاغل کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودکیار از امروز ۵ آذرماه در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز و تا ۱۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

قادری در خصوص تاریخ این آزمون گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی ۸ دی ماه سال جاری و تاریخ اعلام نتیجه آزمون یاد شده اواخر دی ماه است.

وی همچنین در خصوص اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت گفت: برنامه ریزی لازم برای اولین آزمون ویژه برای جذب ۴۰۳۳ فرد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفته که در سال جاری ثبت نام این آزمون نیز شروع و زمان ثبت نام این آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه مندان برای جذب در سازمان بهزیستی و شرکت در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir ثبت نام کنند.

منبع: مـهر