به گزارش زیرنویس، سرهنگ “کارآگاه علی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه های لیزر و زیبایی در محدوده گیشا شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات پیش دستانه مشخص گردید، فردی در گیشا با راه اندازی شرکتی بدون […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “کارآگاه علی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه های لیزر و زیبایی در محدوده گیشا شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات پیش دستانه مشخص گردید، فردی در گیشا با راه اندازی شرکتی بدون اخذ مجوز از سازمان های مربوطه اقدام به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه های لیزر و زیبایی می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل از موصوف  بازدید که مشخص گردید محل یک باب ساختمان سه طبقه اداری مسکونی بوده که مشاهده می نمایند مقادیری دستگاه لیزر و زیبایی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده است.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیق از مدیرعامل شرکت اعلام داشت در خصوص کالاها هیچگونه اسناد و مدراک مثبته گمرکی در اختیار نداشته و مجوزی نیز از سازمان های ذیربط در خصوص فعالیت شرکت اخذ ننموده است.

ایشان در ادامه افزود: کالاها شامل تعداد ۴۸ دستگاه لیزر و زیبایی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان تجهیزات ، داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلایل انقضای تاریخ، نداشتن استاندارد لازم ، معمولا  به انواع مشکلات، بیماریها و امراض پوستی دچار می شوند. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا