به گزارش زیرنویس و به نقل از پایگاه خبری «وین وین»، سرمربی تیم فوتبال «نیروی هوایی عراق» در خصوص دیدار تیمش در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان گفته است: روی شخصیت تیمم حساب می‌کنم تا یک بازی عالی انجام دهیم و با نتیجه مثبت مقابل این تیم ایرانی زمین بازی را ترک کنیم. […]

به گزارش زیرنویس و به نقل از پایگاه خبری «وین وین»، سرمربی تیم فوتبال «نیروی هوایی عراق» در خصوص دیدار تیمش در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان گفته است: روی شخصیت تیمم حساب می‌کنم تا یک بازی عالی انجام دهیم و با نتیجه مثبت مقابل این تیم ایرانی زمین بازی را ترک کنیم.

«ایوب اودیشو» سرمربی نیروی هوایی عراق در این گفت و گو ضمن تمجید از تیم سپاهان گفت: سپاهان تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران و قاره آسیا محسوب می‌شود و دارای چندین مزیت از جمله خط حمله قدرتمند و همچنین سرعت بالا در ضدحمله است و برای کسب نتیجه تاکتیک‌های مختلفی را در بازی دنبال می‌کند.

سرمربی نیروی هوایی در پایان ضمن تاکید بر تلاش برای کسب سه امتیاز این مسابقه بر شباهت میان این دو تیم تاکید کرد و گفت: تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی از یک نظر با هم شباهت‌هایی دارد. هر دو تیم از ۳ تا ۴ بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده می‌کنند و این کاملاً برعکس با تیم الاتحاد است که بازیکنان خارجی زیادی را در اختیار دارد.

در این گروه الاتحاد عربستان با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپاهان و نیروی هوایی عراق ۷ امتیازی هستند. دیدار رفت دو تیم در عراق با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

این دو تیم شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران در یک دیدار مهم و سرنوشت ساز به مصاف هم می‌روند.

منبع: مـهر