پورعباس درباره تخلف و تقلب در برگزاری آزمون سراسری گفت: «ما وقتی توانستیم فضای تخلف‌های سر جلسه‌ را کنترل کنیم، متوجه شدیم فضای تقلب‌های بعد از اعلام نتایج دارد سازمان‌دهی می‌شود و خانواده‌ها را دچار بحران می‌کند. او بیان کرد: به شکل فتوشاب یک کارنامه جعلی برای داوطلب درست می‌کنند، امسال ۳۵ مورد را پیدا […]

- رئیس سازمان سنجش: از داوطلب ۴۰۰ میلیون گرفتند و وعده پزشکی فلان دانشگاه دادند

پورعباس درباره تخلف و تقلب در برگزاری آزمون سراسری گفت: «ما وقتی توانستیم فضای تخلف‌های سر جلسه‌ را کنترل کنیم، متوجه شدیم فضای تقلب‌های بعد از اعلام نتایج دارد سازمان‌دهی می‌شود و خانواده‌ها را دچار بحران می‌کند.

او بیان کرد: به شکل فتوشاب یک کارنامه جعلی برای داوطلب درست می‌کنند، امسال ۳۵ مورد را پیدا کردیم و این ۳۵ مورد مجرم تلقی می‌شوند، چراکه جعل استاد دولتی کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما ناچار به پیگرد قانونی شدیم، کسی به من مراجعه کرد که تا حالا ۴۰۰ میلیون از او گرفته‌اند که پزشکی فلان دانشگاه قبول‌ات می‌کنیم، کاغذی هم دست فرد هست که پزشکی قبول شده است اما وقتی به دانشگاه مراجعه می‌کند هیچ سابقه‌ای وجود ندارد و دانشگاه کسی را با کاغذ ثبت نام نمی‌کند، این‌ها می‌خواهند افراد را سرکیسه کنند.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۳ از امروز/ نحوه اعمال ضرایب سابقه تحصیلی کنکوری‌ها

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین