انگیزه خاص تیم ملی مقابل میزبان: انتقام!
انگیزه خاص تیم ملی مقابل میزبان: انتقام!

بعد از یک هفته تلخ و ناامیدکننده که تیم ملی والیبال ایران در ژاپن پشت سر گذاشت و با سه شکست و تنها یک پیروزی به کار خود در ناگویا پایان داد حالا این امیدواری وجود دارد که در هلند این نتایج جبران شود.

انگیزه خاص تیم ملی مقابل میزبان: انتقام!

به گزارش “ورزش سه”، بعد از یک هفته تلخ و ناامیدکننده که تیم ملی والیبال ایران در ژاپن پشت سر گذاشت و با سه شکست و تنها یک پیروزی به کار خود در ناگویا پایان داد حالا این امیدواری وجود دارد که در هلند این نتایج جبران شود.

تیم ملی والیبال ایران در بازی آخر باید در برابر تیم هلند میزبان قرار بگیرید، تیمی که از لحاظ رنکینگ چسبیده به تیم ملی است و آن‌ها نیز می‌خواهند با این نسل خوب والیبالی‌شان هر طور که شده سهمیه المپیک را کسب کنند، تیم هلند با داشتن نیمر عبدالعزیز قطر پاسور خوبش کار را برای هر تیمی سخت می‌کند و اگر چاره‌ای برای مهار او اندیشیده نشود باید شاهد باخت تیم ملی باشیم.

هلندی‌ها تحت هدایت روبرتو پیازا در هفته اول دو پیروزی و هفت امتیاز کسب کردند و جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند و بازی در خانه انگیزه مضاعفی برای آن‌ها خواهد بود تا شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی مسابقات افزایش دهند.

نکته قابل توجه درباره تقابل دو تیم اینکه ایران در هر دو بازی قبلی در لیگ ملت‌ها و قهرمانی جهان مقابل حریف خود شکست خورده و به نوعی با انگیزه انتقام برابر حریف این روزها آماده خود به میدان می رود.

منبع :ورزش ۳

  • منبع خبر : ورزش 3