گوشی‌های خانواده‌ی ردمی K70 در هشتم آبان رونمایی می‌شوند. احتمالاً این خانواده که شامل ردمی K70E، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود، به‌ترتیب از پردازنده‌ دیمنسیتی ۸۳۰۰-Ultra، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو مشخصاتی از رم و حافظه ذخیره سازی خانواده ردمی K70 فاش […]

گوشی‌های خانواده‌ی ردمی K70 در هشتم آبان رونمایی می‌شوند. احتمالاً این خانواده که شامل ردمی K70E، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود، به‌ترتیب از پردازنده‌ دیمنسیتی ۸۳۰۰-Ultra، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو مشخصاتی از رم و حافظه ذخیره سازی خانواده ردمی K70 فاش کرده است.

مشخصات فضای ذخیره‌سازی و رم ردمی K70 و ردمی K70 پرو

طبق اطلاعات فاش‌شده، ردمی K70 با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی همراه با رم ۱۶ گیگابایتی رونمایی خواهد شد. نسخه‌ی پرو این گوشی هم فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی همراه با رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی خواهد داشت.

نتایج تست گیک‌بنچ گوشی ردمی K70 پرو

اطلاعاتی از صفحه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ گوشی شیائومی ردمی K70 پرو با رم ۲۴ گیگابایتی منتشر شده است. طبق این اطلاعات، پرچمدار جدید ردمی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ که در دل رد مجیک ۹ پرو و شیائومی ۱۴ دیدیم، روانه‌ی بازار خواهد شد. ردمی K70 پرو امتیاز ۲٫۱۰۱ را در آزمایش‌های تک هسته‌ای و امتیاز ۶٫۵۲۴ را در آزمایش‌های چند هسته‌ای به‌دست آورده است.

اطلاعاتی از قیمت گوشی ردمی K70 پرو در دسترس نیست. احتمالاً پرچمدارهای جدید ردمی به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش روشن مجهز شوند و رنگ آبی تنها در K70 پرو دیده شود.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین