ماهانه ۴ میلیون تومان «یارانه» به حساب این افراد واریز می‌شود
ماهانه ۴ میلیون تومان «یارانه» به حساب این افراد واریز می‌شود

ایسنا نوشت: سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح یسنا (حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران باردار یا کودک شیرخوار در دهک یک درآمدی)، اظهار کرد: این طرح بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان برای بیش از ۲۷ هزار مادر شیرده در دهک‌های اول حمایتی در ۸ استان […]

یارانه - ماهانه ۴ میلیون تومان «یارانه» به حساب این افراد واریز می‌شود

ایسنا نوشت: سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح یسنا (حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران باردار یا کودک شیرخوار در دهک یک درآمدی)، اظهار کرد: این طرح بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان برای بیش از ۲۷ هزار مادر شیرده در دهک‌های اول حمایتی در ۸ استان محروم کشور آغاز می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح یسنا با ابتکار آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی آغاز شده است، یادآور شد: این طرح با اقدام آستان قدس رضوی و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و قرارگاه امام حسن مجتبی و… صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۸ استان کشور اجرا می‌شود، استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام را از جمله این استان‌ها عنوان کرد.

مرتضوی با اشاره به اینکه در گام نخست، ۲۷ هزار و ۵۰۰ مادر شیرده که در گروه دهک اول دهک‌بندی‌ها قرار دارند، مشمول طرح می‌شوند، گفت: در بازه زمانی ۶ ماهه و برای هر کدام از مادران شیرده تا سقف ۴ میلیون تومان پرداخت می‌شود، البته این مبلغ به صورت نقدی به کارت کالابرگ واریز می‌شود اما صرفا مجاز به خرید کالاهای تعریف شده هستند.

مرتضوی با اشاره به اینکه این طرح ۶ماهه است، گفت: امیدواریم در مراحل بعدی بتوانیم با تامین منابع بیشتر آن را گسترش دهیم. البته طرحهای دیگری در راستای جوانی جمعیت در دست اقدام است که عمل خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین