به گزارش زیرنویس، عصر روز شانزدهم آبان و در حالی که اغلب نقاط کشور از نازل شدن باران رحمت الهی مسرور و شادمان بودند، مردم منطقه کالپوش شب را در هراس از دست دادن جان و مال خود و خانواده‌شان سپری کردند. در این سیل شدید که به گفته مسئولان سمنان در بیش از دو […]

به گزارش زیرنویس، عصر روز شانزدهم آبان و در حالی که اغلب نقاط کشور از نازل شدن باران رحمت الهی مسرور و شادمان بودند، مردم منطقه کالپوش شب را در هراس از دست دادن جان و مال خود و خانواده‌شان سپری کردند.

در این سیل شدید که به گفته مسئولان سمنان در بیش از دو قرن اخیر بی‌سابقه بوده است، یک بانوی حدود ۳۵ ساله کالپوشی نیز مفقود شده و با وجود تلاش گسترده و جست‌وجوهای زیاد امدادگران خبری از وی نشد.

اما امروز فرماندار میامی از پیدا شدن پیکر این بانوی کالپوشی پس از گذشت ۱۹ روز از زمان وقوع سیل در این منطقه خبر داده است.

علیرضا آشوری گفت: پیکر بانوی کالپوشی که بیش از دو هفته پیش بر اثر سیلاب مفقود شده بود حوالی ساعت ۱۱صبح امروز یکشنبه توسط مردم کالپوش در پایین دست شهر رضوان پیدا شد.

فرماندار میامی اضافه کرد: عملیات جست‌وجوی پیکر این بانوی کالپوشی بیش از ۱۲ روز به‌طول انجامید، اما منجر به پیدا شدن پیکر وی در عملیات جست‌وجو نشد، البته امروز پیکر بانوی مفقود این سیل توسط نیروهای مردمی پیدا شده است.

آشوری تصریح کرد: پیکر این بانوی کالپوشی کاملا سالم بوده و شناسایی صورت گرفته است و پس از انجام تشریفات قانونی، مراسم خاکسپاری وی صورت خواهد گرفت.

منبع خبر: رکنـا