در یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء در یک دیدار خانگی برابر النصر قرار گرفت که تلاش دو تیم گلی را در پی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد تا اینکه جدی ترین فرصت بازی را […]

فوتبال - تساوی بدموقع مجیدی مقابل النصر

در یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء در یک دیدار خانگی برابر النصر قرار گرفت که تلاش دو تیم گلی را در پی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد تا اینکه جدی ترین فرصت بازی را النصر در دقیقه ۴۴ خلق کرد. روی یک فرار از سمت راست، کوین آگودلو با دروازه کلباء در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا ضربه او را عیسی الحوتی مهار کرد.

مهدی قایدی ظرف سه دقیقه، سه موقعیت خوب گلزنی داشت که همگی از دست رفتند. در دقیقه ۷۰، یک توپ از سمت چپ به روی دروازه ارسال شد که پس از اشتباه خط دفاعی النصر، توپ به قایدی رسید ولی این بازیکن نتوانست ضربه اش را روانه دروازه کند.

یک دقیقه بعد و روی یک پاس در عمق، قایدی از سمت چپ به حرکت درآمد ولی توپ به خوبی روی پای او جفت و جور نشد و ضربه پای راست او از کنار دروازه به بیرون رفت.

فرصت سوم قایدی خطرناک تر از دو مورد اول بود. او با فرار از قلب خط دفاعی النصر با سنگربان حریف تک به تک شد که ضربه نرم و فنی او را احمد شامبیه با یک واکنش دیدنی راهی کرنر کرد.

در دقایق پایانی بازی، النصر یک موقعیت خوب را به دست آورد که ضربه آگودلو را میانه های راه به یکی از مدافعان کلباء برخورد کرد و به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیز این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و کلباء با هشت امتیاز از هشت مسابقه در رده دهم باقی ماند. مهدی قایدی نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

منبع: خبـر ورزشی