ماجرایی که میان جواد نکونام و یکی از تصویربرداران بازی ذوب آهن و استقلال به وقوع پیوست تمام اتفاقات فنی این بازی را تحت تاثیر قرار داد و هنوز هم پیرامون آن بحث‌های بسیار زیادی مطرح است. در همین خصوص اطلاعات جدیدی به دست زیرنویس رسید که بد نیست شما هم در جریان قرار بگیرید. […]

استقلال, لیگ برتر - افشاگری تازه استقلال از داستان فولادشهر؛ دوربین نیمکت ذوب‌آهن ثابت بود اما برای استقلال را سیار کردند!

ماجرایی که میان جواد نکونام و یکی از تصویربرداران بازی ذوب آهن و استقلال به وقوع پیوست تمام اتفاقات فنی این بازی را تحت تاثیر قرار داد و هنوز هم پیرامون آن بحث‌های بسیار زیادی مطرح است. در همین خصوص اطلاعات جدیدی به دست زیرنویس رسید که بد نیست شما هم در جریان قرار بگیرید.

اعتراض در نیمه اول

ماجرا در واقع به نوعی از نیمه اول شروع شد. در اواخر این نیمه هنگامی که جواد نکونام بر روی یک صحنه مشغول صحبت با ایمان سلیمی و آرتور کوین یامگا بود، ناگهان دوربین پخش زنده به او آنقدر نزدیک شد که اصلاً همه نیمکت‌نشینان استقلال تعجب کردند یکی از استقلالی‌ها در این رابطه به زیرنویس گفت سرمربی ما مشغول صحبت با یامگا و ایمان بود ولی دوربین هر لحظه به او نزدیکتر می‌شد. ناگهان آقا جواد سرش را برگرداند و یک لحظه با دوربین رخ به رخ شد به طوری که اصلاً تعجب کرد این شخص آنجا چه می‌کند! در همان صحنه بلافاصله آقای جلال مرادی ناظر بازی را در جریان گذاشتیم و اعتراض کردیم بلافاصله پس از اعتراض ما این تصویربردار از محدوده استقلال دور شد و فکر می‌کردیم دیگر برنمی‌گردد ولی بعداً اتفاقاتی رخ داد که همه دیدیم. عجیب است که طبق قوانین فیفا، وارد شدن تصویربرداران به محوطه فنی مربیان ممنوع است اما نکونام با چنین مشکلی در فولادشهر مواجه شده بود.

دوربین ثابت

اتفاق دیگری که استقلالی‌ها روی آن تاکید دارند، شکل استقرار دوربین‌ها در کنار نیمکت دو تیم است. یکی از مسئولان باشگاه که همراه تیم به اصفهان سفر کرده بود پیرامون این مسئله به زیرنویس گفت: ای کاش از زاویه بالا تصویر دو دوربینی که برای نیمکت دو تیم تعبیه شده بود، گرفته می‌شد تا مردم در جریان تفاوت قرار می‌گرفتند. دوربین مستقر کنار نیمکت استقلال سیار بود و با فیلمبردار مرتب و جلو می‌رفت اما دوربین نیمکت ذوب‌آهن ثابت بود و اصلاً روی سه پایه قرار داشت! این مسئله خیلی مهم است و باید به آن توجه کرد. قاعدتاً باید همه چیز پیرامون هر دو تیم یکسان باشد اما چیزی که ما دیدیم یکسان نبود.

منبع: خبـر ورزشی