حمید درخشان در ارزیابی از بازی فردا پرسپولیس برابر تیم النصر اظهار کرد: پرسپولیس هر نتیجه‌ای که در دور رفت برابر النصر کسب کرده نباید آن را ملاک قرار دهد و باید برنامه خود را معطوف بازی جدید کند، به خصوص این که النصر یکی دو بازیکن مصدوم دارد و این شرایط را برای تیم […]

- پرسپولیس از یک راه می‌تواند النصر را شکست دهد

حمید درخشان در ارزیابی از بازی فردا پرسپولیس برابر تیم النصر اظهار کرد: پرسپولیس هر نتیجه‌ای که در دور رفت برابر النصر کسب کرده نباید آن را ملاک قرار دهد و باید برنامه خود را معطوف بازی جدید کند، به خصوص این که النصر یکی دو بازیکن مصدوم دارد و این شرایط را برای تیم پرسپولیس متفاوت می‌کند تا بازی خوبی ارائه دهد و امتیاز بگیرد.

وی گفت: پرسپولیس در دور برگشت باید هوشمندانه‌تر، با منطق و بافکر برابر النصر بازی کند و روی تک تک نفرات النصر برنامه تاکتیکی خاصی را پیاده کند تا نتیجه خوبی را در خانه حریف برای خود رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس اگر بتواند النصر را شکست دهد، در مراحل بعدی شرایط راحت‌تری خواهد داشت و تصمیمات بهتری می‌تواند بگیرد تا نتیجه خوبی کسب کند.

درخشان در پاسخ به این پرسش که وضعیت پرسپولیس را در این بازی چطور ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: پرسپولیس بدون توجه به نتیجه دور رفت باید در بهترین شرایط خود را برای ارائه یک بازی زیبا برابر النصر آماده کند تا به راحتی امتیاز از دست ندهد. نتیجه این دیدار برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد و مربیان برای بازی‌های بعدی راحت‌تر می‌توانند تصمیم بگیرند.

پرسپولیس توانایی شکست دادن النصر را دارد

وی یکی از نقاط ضعف پرسپولیس را مشکلات روحی و روانی بازیکنان عنوان کرد و افزود: پرسپولیس اگر در این بازی بتواند بر این مشکل غلبه کند و کار تیمی خود را توسعه دهد و روانتر از دور رفت برابر النصر بازی کند و هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شود این توانایی را دارد که تیم النصر را در خانه خود شکست دهد.

درخشان در پایان گفت: این بازی سرنوشت تیم پرسپولیس را برای بازی‌های بعدی رقم خواهد زد. قطعا اگر بتواند این بازی را ببرد در بازی‌های بعدی نیز شرایط متفاوتی خواهد داشت. هر چند در بازی‌های برگشت تمام تیم‌ها نسبت به هم شناخت کامل دارند و تیمی می‌تواند برنده دیدار باشد که با تمرکز و با فکر باز برابر حریفش رقابت کند. بنابراین پرسپولیس اگر با شرایط روحی و روانی و تمرکز بالا برابر النصر بازی کند با توجه به مصدوم‌هایی که این تیم دارد، قطعا پیروز میدان خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی