به گزارش زیرنویس از اصفهان؛«محمد مهرابی فودانی» نخبه اصفهانی که در بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به کار است، همراه با کاروان نخبگان مهارتی کشور در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه شرکت کرد و موفق به کسب مدال نقره در رشته تاسیسات الکتریکی شد. این جوان ۲۴ ساله با حمایت‌های انتخاب سرویس آکادمی […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛«محمد مهرابی فودانی» نخبه اصفهانی که در بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به کار است، همراه با کاروان نخبگان مهارتی کشور در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه شرکت کرد و موفق به کسب مدال نقره در رشته تاسیسات الکتریکی شد.

این جوان ۲۴ ساله با حمایت‌های انتخاب سرویس آکادمی به این مسابقات اعزام شد. همکاری انتخاب سرویس آکادمی و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، علاوه بر بهبود سطح آموزشی کشور، باعث حمایت از نخبگان نیز می‌شود.

تیم مهارت کشورمان متشکل از رقابت‌کنندگان بنگاه‌های اقتصادی در چهارمین دوره مسابقات مهارت‌های HI-TECH روسیه در رشته‌های تأسیسات الکتریکی، جوشکاری، تراش CNC و فرز CNC موفق به کسب ۴ مدال نقره شد.

«محمد مهرابی فودانی» از گروه انتخاب الکترونیک در رشته تاسیسات الکتریکی، «فرزاد ایمانی» از شرکت ذوب آهن اصفهان در رشته تراشCNC، «سیدمهدی موسوی» از شرکت یاوران فولاد جنوب در رشته فرز CNC و «ایمان آهنگر کانی» در رشته جوشکاری از شرکت خزر ترانسفو موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شدند.

این مسابقات از ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه در ۳۵ رشته های‌تک و بهره‌ور محور و با حضور بیش از هزار نفر رقابت‌کننده و کارشناس از ۱۱ کشور شامل کشورهایی همچون چین، هند، قرقیزستان، روسیه، بلاروس و … در شهر یکاترینبورگ روسیه برگزار شد.

بهمن راعی/ اصفهان

منبع خبر: رکنـا