پیروزی صدر نشینان شرق و غرب/ ثبت دوازدهمین برد میلواکی با آنتتوکومپو
پیروزی صدر نشینان شرق و غرب/ ثبت دوازدهمین برد میلواکی با آنتتوکومپو

در ادامه دور گروهی این مسابقات مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۱۱۹_۹۷ ممفیس گریزلیز را شکست داد و به دوازدهمین برد فصلش دست یافت. آنتونی ادواردز گارد مینه سوتا با کسب ۲۴ امتیاز ستاره میدان بود. بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۱۳_۱۰۳ آتلانتا هاکس را مغلوب کرد و به سیزدهمین برد فصل دست […]

- پیروزی صدر نشینان شرق و غرب/ ثبت دوازدهمین برد میلواکی با آنتتوکومپو

در ادامه دور گروهی این مسابقات مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۱۱۹_۹۷ ممفیس گریزلیز را شکست داد و به دوازدهمین برد فصلش دست یافت. آنتونی ادواردز گارد مینه سوتا با کسب ۲۴ امتیاز ستاره میدان بود.

بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۱۳_۱۰۳ آتلانتا هاکس را مغلوب کرد و به سیزدهمین برد فصل دست یافت. جیسون تاتوم فوروارد بوستون با کسب سی و چهار امتیاز، نه ریباند و چهار پاس منجر به امتیاز ستاره تیم بود.

اورلندو مجیک تیم دوم کنفرانس شرق ۱۳۰_۱۱۷ شارلوت هورنتس را شکست داد فرانتز واگنر و‌کول آنتونی از اورلندو هرکدام با کسب سی امتیاز نقش پر رنگی در پیروزی تیمشان ایفا کردند؛ و میلواکی باکس تیم سوم کنفرانس شرق ۱۰۸_۱۰۲ پورتلند تریل بلیزرز را شکست داد. یانیس آنتتوکومپو فوروارد میلواکی با کسب سی و سه امتیاز، شانزده ریباند و شش پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

در سایر بازی‌ها فنیکس، نیویورک، کلیولند و دنور موفق به برد برابر حریفانشان شدند.

این مسابقات فردا با برگزاری پنج دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی بوستون اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما و فنیکس از کنفرانس غرب در رده اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران