به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرپرست فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۱۹۵ کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیر بهداشتی و غیرمجاز در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان خبر داد. سرهنگ علی اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب گزارشات واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع غیرمجاز فرآورده‌های گوشتی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرپرست فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۱۹۵ کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیر بهداشتی و غیرمجاز در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب گزارشات واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع غیرمجاز فرآورده‌های گوشتی با یک دستگاه وانت پیکان در شهرستان جهرم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که خودرو وانت پیکان در یکی از محورهای شهرستان در حال تردد می‌باشد که سریعا به آن محل اعزام و نسبت به توقیف وسیله نقلیه اقدام کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۵ کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیر بهداشتی و غیرمجاز کشف شد، ادامه داد: ماموران پلیس در بررسی تکمیلی مطلع شدند که خودرو فاقد هرگونه مجوز بهداشتی جهت انتقال گوشت می‌باشد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه راننده در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، گفت: با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی و بهداشت از انبار متهم بازدید که ۳ راس اسب بیمار که جهت کشتار و توزیع گوشت در شرایط کاملا غیر بهداشتی نگهداری می‌شد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد : با عنایت به اینکه سلامت مردم خط قرمز پلیس جهرم است؛ لذا با افرادی که بخواهند سلامت شهروندان را تهدید کنند، با قاطعیت برخورد می‌شود.