به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر ریاض در حالی نام بازیکنان خارجی‌اش را برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا را اعلام کرد که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها اجازه استفاده از ۵ بازیکن از ۸ بازیکن خارجی خود را دارد. طبق […]

- رونمایی از ۵ ستاره خارجی النصر برای دیدار با پرسپولیس + تصویر

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر ریاض در حالی نام بازیکنان خارجی‌اش را برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا را اعلام کرد که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها اجازه استفاده از ۵ بازیکن از ۸ بازیکن خارجی خود را دارد.

طبق اعلام رسانه‌های عربستانی کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، اوتاویو مونتیرو، مارسلو بروزوویچ و آیمریک لاپوت در این بازی به میدان خواهند رفت. همچنین تالیسکا، تلس و فوفانا از فهرست این تیم به دلیل ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی خط خوردند.

ایمن یحیی وینگر النصر با تصمیم سرمربی این تیم جایگزین محمد قاسم در پست دفاع چپ برای بازی با پرسپولیس می‌شود. در عمق خط دفاعی النصر آیمریک لاپورت و علی لاجامی پس از پایان دوره مصدومیت‌شان قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب عبدالله العمری و محمد آل‌فتیل استراحت می‌کنند. عبدالرحمن قریب دیگر وینگر النصر نیز با حضور در تمرینات گروهی آماده بازی با پرسپولیس شده است.

رونمایی از ۵ ستاره خارجی النصر برای دیدار با پرسپولیس + تصویر

النصر و پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) در هفت پنجم گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف هم خواهند رفت. النصر با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی این گروه است و پرسپولیس ۷ امتیازی جایگاه دوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا