دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان امشب در حالی در شهر ریاض برگزار می‌شود که گروهی از ایرانی‌های مقیم این شهر و شهرهای دیگر عربستان تماشاگر ویژه پرسپولیس خواهند بود. این در حالی بود که گفته می شد گروهی از طرفداران پرسپولیس خواستار سفر به ریاض و دیدن این مسابقه همچنین تشویق پرسپولیس بودند […]

- پس از حضور در هتل تیم؛ تماشاگران خاص پرسپولیس در ورزشگاه النصر

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان امشب در حالی در شهر ریاض برگزار می‌شود که گروهی از ایرانی‌های مقیم این شهر و شهرهای دیگر عربستان تماشاگر ویژه پرسپولیس خواهند بود.

این در حالی بود که گفته می شد گروهی از طرفداران پرسپولیس خواستار سفر به ریاض و دیدن این مسابقه همچنین تشویق پرسپولیس بودند که به دلیل سخت گیری های صدور ویزا و مسایلی اینچنینی این امکان برای شان مهیا نشده است.

اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که شب گذشته گروهی از ایرانی‌های مقیم ریاض و شهرهای دیگر کشور عربستان با حضور در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس به بازیکنان، مسئولان و سرپرستان تیم کشورمان قول داده‌اند که در جریان دیدار این تیم مقابل النصر پرسپولیس را تنها نگذارند.

با توجه به مسافرت‌های زائران خانه خدا و حرم پیامبر اکرم اسلام (ص) از کشورمان که سال‌هاست به کشور عربستان و شهر مکه و مدینه رفت و آمد دارند گروهی از ایرانیان از قدیم الایام با خانواده‌هایشان در عربستان زندگی کرده‌اند و حالا قصد دارند برای حمایت از تیم پرسپولیس امشب در ورزشگاه النصر حضور یافته و نماینده کشورمان را تشویق کنند.

ناگفته نماند؛ دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده عربستان به پایان رسید و هم تیمی‌های امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند انگیزه زیادی برای کسب پیروزی و بهبود جایگاهشان در جدول گروه E دارند.

منبع: خبـر ورزشی