یکی از سوالاتی که علی سامره پس از پایان بازی ذوب آهن با استقلال با آن مواجه شد، عدم حضور جواد نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از این بازی بود. در مورد کنفرانس پس از پایان مسابقه که کاملاً مشخص بود به واسطه اتفاقات رخ داده در داخل زمین میان جواد نکونام و […]

استقلال, جوادنکونام - دلیل اصلی عدم حضور نکونام در نشست خبری ذوب‌آهن

یکی از سوالاتی که علی سامره پس از پایان بازی ذوب آهن با استقلال با آن مواجه شد، عدم حضور جواد نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از این بازی بود. در مورد کنفرانس پس از پایان مسابقه که کاملاً مشخص بود به واسطه اتفاقات رخ داده در داخل زمین میان جواد نکونام و یکی از فیلمبرداران، سرمربی استقلال ترجیح داد در نشست خبری حاضر نشود اما داستان غیبت نکونام در کنفرانس قبل از مسابقه چه بود؟

سامره توضیح داد که سرمربی استقلال به خاطر همزمان شدن ساعت مصاحبه با جلسه فنی ترجیح داد در هتل کنار بازیکنانش بماند و برای آنها جلسه بگذارد چون مسئله خیلی مهم‌تر است صحبت با خبرنگاران پیرامون دیداری بود که هنوز برگزار نشده است. البته این حرف سرپرست استقلال درست بود و نکونام واقعاً جلسه فنی داشت و یکی از مهم‌ترین دلایل غیبتش هم همین بود اما عدم حضور جواد در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی یک دلیل دیگر هم داشت.

اینطور که از درون تیم شنیدیم، سرمربی استقلال بابت رفتار و حرف‌هایی که تابستان امسال پس از پایان بازی با سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی دید و شنید، دلخور شده بود و ترجیح می‌داد تا سرحد امکان برای بازی با ذوب آهن نیز با رسانه‌ها مواجه نشود.

منبع: خبـر ورزشی