به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، هشتم آذر با ۷ دیدار در شهر‌های اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری می‌شود. در یکی از مهمترین دیدار‌های این هفته تیم‌گیتی‌پسند اصفهان میزبان شهداب یزد است. این دو تیم به ترتیب در رتبه‌های دوم و […]

 

لیگ برتر والیبال, والیبال - برنامه هفته هشتم لیگ برتر والیبال/ رقابت صدرنشینان برای حفظ جایگاه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، هشتم آذر با ۷ دیدار در شهر‌های اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری می‌شود.

در یکی از مهمترین دیدار‌های این هفته تیم‌گیتی‌پسند اصفهان میزبان شهداب یزد است. این دو تیم به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند. گیتی‌پسند ۶ برد دارد و اگر برنده این دیدار شود ضمن تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم، شانس این را دارد که به صدر جدول هم صعود کند. از طرف مقابل، شهداب که مدافع قهرمانی است و پنج برد دارد با پیروزی در این بازی می‌تواند به رتبه دوم صعود و اختلاف خود را با صدر کم کند.

شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان هم که با ۶ برد و امتیاز بیشتر نسبت به گیتی‌پسند، صدرنشین لیگ هستند، فردا به مصاف نیان الکترونیک خراسان می‌روند. تیم مشهد که با سه برد و چهار شکست در رتبه هشتم قرار دارد، نشان داده حریف راحتی نیست و تیم‌های دیگر را به دردسر می‌اندازد. این تیم شهداب را شکست داد و مقابل گیتی‌پسند هم رقابت نزدیکی از خود به نمایش گذاشت و در ست پنجم نتیجه را واگذارد کرد.

در طرف مقابل، تیم سیرجان که در هفته هفتم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده طبیعت اولین شکست خود را تجربه کرد، به دنبال کسب هفتمین پیروزی است تا جایگاه خود را در صدر حفظ کند.

در مسابقه‌ای دیگر پیکان که پرافتخارترین تیم والیبال ایران است و امسال شرایط خوبی ندارد، باید در اردکان به مصاف شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ایفاسرام برود. شاگردان پیمان اکبری در پیکان شب گذشته مقابل شهداب پنجمین شکست خود را تجربه کردند؛ دیداری که هرچند با برد میزبان به پایان رسید، اما از ابتدا حواشی زیادی داشت.

برنامه هفتم هشتم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:
چهارشنبه، هشتم آذر

ایفاسرام اردکان – پیکان تهران
اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی

محمد حسین شفقی (نماینده سازمان لیگ)، مجید محسنی شوشتری (ناظر فنی و داوری)، داود نافعی (داور اول) و مهرداد شوشتری (داور دوم)

سایپا تهران – چادرملو اردکان
تهران، سالن فدراسیون والیبال

حمید حق‌بین (نماینده سازمان لیگ)، اسماعیل صباغ (ناظر فنی و داوری)، علیرضا قریب (داور اول) و ابراهیم فیروزی (داور دوم)

گیتی‌پسند اصفهان – شهداب یزد
اصفهان، سالن مخابرات

حسین پورکاشیان (حسین پورکاشیان)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، مهدی نویدی‌نو (داور اول) و میثم پارسه (داور دوم)

پاس گرگان – شهرداری ارومیه
گرگان، سالن امام خمینی (ره)

احمد دامغانی‌نژاد (نماینده سازمان لیگ)، بهروز جعفری (ناظر فنی و داوری)، قادر صادقی (داور اول) و مرتضی حسن علائی (داور دوم)

فولاد سیرجان ایرانیان – نیان الکترونیک مشهد
سیرجان، سالن شهید سلیمانی

محمد حسن خوشدل (نماینده سازمان لیگ)، محمد ابراهیم‌زاده (ناظر فنی و داوری)، کیوان عابدزاده (داور اول) و علیرضا پوردهقان (داور دوم)

مس رفسنجان – هورسان رامسر
رفسنجان، سالن ۹ دی

ابراهیم محبوب عشقدوست (نماینده سازمان لیگ)، شهباز صدری (ناظر فنی و داوری)، امید فولادی‌وندا (داور اول) و وحید خراسانی (داور دوم)

شهرداری گنبدکاووس – طبیعت
گنبد، سالن المپیک

خلیل یگانه مجد (نماینده سازمان لیگ)، احمد بندری (ناظر فنی و داوری)، مسعود ذوقی (داور اول) و مجتبی بیداریان (داور دوم)

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا