در شرایطی که طی سه بازی اخیر و در غیاب لاپورت، زوج میانه خط دفاع النصر با حضور محمد آل فتیل و عبدالا له العمری آرایش داده شده حالا روزنامه الریاضیه عربستان خبر می‌دهد لاپورت و علی لاجامی در مرکز خط دفاع النصر مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد. علی لاجامی مدافع شماره ۷۸ النصر ماه گذشته در بازی تیم […]

بازی پرسپولیس و النصر, پرسپولیس, ترکیب النصر مقابل پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا - تغییر لحظه آخری در ترکیب النصر مقابل پرسپولیس

در شرایطی که طی سه بازی اخیر و در غیاب لاپورت، زوج میانه خط دفاع النصر با حضور محمد آل فتیل و عبدالا له العمری آرایش داده شده حالا روزنامه الریاضیه عربستان خبر می‌دهد لاپورت و علی لاجامی در مرکز خط دفاع النصر مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد.

علی لاجامی مدافع شماره ۷۸ النصر ماه گذشته در بازی تیم ملی عربستان مقابل مالی یک نیمه به میدان رفت اما در این فصل برای النصر و در لیگ عربستان ۵ بازی انجام داده، ۷ مسابقه اصلا در فهرست تیمش حضور نداشته و در دو بازی اخیر روی نیمکت نشسته است.

در لیگ قهرمانان این فصل و طی چهار بازی اخیر او مقابل پرسپولیس در بازی رفت اصلا در فهرست تیمش حضور نداشت اما مقابل استقلال تاجیکستان نود دقیقه بازی کرد.

با این حال در دو دیدار مقابل الدحیل در بازی رفت اصلا در فهرست نبود و بازی برگشت هم نیمکت‌نشین شد. این مدافع ۲۷ ساله چهار بازی ملی هم در کارنامه دارد.

 

منبع: خبـر ورزشی