بازگشت مهدی قایدی به ترکیب تیم استقلال شاید با استقبال این تیم و سرمربی مواجه شود اما واقعیت این است که از سوی باشگاه هیچ صحبتی با مهدی قایدی نشده. از سویی این بازیکن به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده و تا آخر فصل در این تیم ماندنی است. بر اساس قانون یک بازیکن […]

استقلال, فوتبال, لیگ برتر فوتبال - استقلال و یک بازیکن جدید؛ قانون اجازه نمی‌دهد!  

بازگشت مهدی قایدی به ترکیب تیم استقلال شاید با استقبال این تیم و سرمربی مواجه شود اما واقعیت این است که از سوی باشگاه هیچ صحبتی با مهدی قایدی نشده. از سویی این بازیکن به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده و تا آخر فصل در این تیم ماندنی است. بر اساس قانون یک بازیکن در جریان فصل نمی‌تواند به دو تیم به عنوان بازیکن قرضی ملحق شود.

به‌واقع قانون این اجازه را نمی‌دهد که استقلال در تعطیلات زمستانی مهدی قایدی را در اختیار بگیرد. هر چند همان‌طور که گفته شد اصلا از سوی باشگاه استقلال و جواد نکونام صحبتی با مهدی قایدی نشده است.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی خیلی تلاش کرد اما قانونی وضع شد مبنی بر این‌که لژیونرها نمی‌توانند به عنوان بازیکن قرضی برای تیم‌های لیگ برتری بازی کنند و خرید قطعی این بازیکنان هزینه‌های زیادی برای استقلال به همراه می‌داشت که همین موجب شد تا آبی‌ها به بهانه رعایت سقف قرارداد قید جذب این دو بازیکن را بزنند.

منبع: خبـر ورزشی