مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین احتمالی یحیی گل محمدی اظهار داشت: واقعا عجیب است که در فاصله کم باقیمانده تا شروع بازی پرسپولیس مقابل النصر از دیروز شاهدیم که برای یحی گل محمدی جانشین تعیین می‌کنند. وی افزود: هنوز چند […]

برانکو ایوانکوویچ, پرسپولیس, فوتبال, یحیی گل محمدی - دشمنان پرسپولیس حرف علی‌ پروین را هم زیر پا گذاشتند!

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین احتمالی یحیی گل محمدی اظهار داشت: واقعا عجیب است که در فاصله کم باقیمانده تا شروع بازی پرسپولیس مقابل النصر از دیروز شاهدیم که برای یحی گل محمدی جانشین تعیین می‌کنند.

وی افزود: هنوز چند روز از توصیه علی آقا (پروین) نگذشته که از همه پیشکسوتان خواست از یحیی گل محمدی حمایت کنند تا در این برهه حساس مسابقات هست مقابل النصر و الدحیل را با موفقیت پشت سر بگذارد ولی داریم می‌بینیم که این بار پیشکسوتان حرفی نمی‌زنند ولی رسانه‌ها شروع کرده‌اند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: در شرایطی که پرسپولیس قصد داشت جمعه راهی ریاض شود و عربستانی‌ها آن رفتار را کردند و نگذاشتند پرواز تیم پرسپولیس انجام شود وضعیت روحی روانی تیم و گل محمدی رو به راه نیست اما داریم می‌بینیم که یک عده به جای روحیه دادن به پرسپولیس و سرمربی‌اش دارند تیم را تخریب می‌کنند. این رفتارها عین نامردی است و اصلا ورزشی نیست.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: حالا که پیشکسوتان در حمایت از گل محمدی یا سکوت کردند یا تیم را حمایت می‌کنند برخی رسانه‌ها سراغ برانکو رفته‌اند. برانکو یکی از مربیان محبوب سابق پرسپولیس است اما الان وقت این حرف ها نیست. الان تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در مرحله حساسی از لیگ قهرمانان بازی دارد و باید همه از گل محمدی و سرمربی‌اش حمایت کنند ولی ظاهراً برخی آقایان آب آسیاب عربستانی‌ها می‌ریزند تا النصر برنده شود.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس تصریح کرد: باعث تاسف است که شاهد چنین وضعیتی در فضای رسانه‌ای کشورمان هستیم. به جای اینکه در این روز و ساعات حساس از پرسپولیس حمایت شود، هر رسانه‌ای را باز می‌کنیم خبر آمدن برانکو یا مصاحبه و گزارش‌های مربوط به آن را می‌بینیم این اصلا خوب نیست.

وی در پایان گفت: از صمیم قلب برای پرسپولیس، سرمربی و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم چه بازی سختی مقابل النصر دارند. امیدوارم لااقل در این ساعات باقی مانده آنها توجهی به این حاشیه‌ها نکنند و تمام تمرکزشان را روی بازی بگذارند. چون بالاخره این اخبار به گوش بازیکنان هم می‌رسد و این وضعیت در آستانه بازی مهم اصلاً به نفع پرسپولیس نیست.

منبع: خبـر ورزشی