اصلاً نمی‌توان این تصور را داشت که پرسپولیس بازی داشته باشد و علی پروین کار را دنبال نکند. سلطان فراموش نشدنی سرخپوشان که هنوز هم اعتبار فراوانی میان اهالی فوتبال و البته هواداران پرسپولیس دارد، تک تک بازی‌های داخلی و بین‌المللی این تیم را دنبال می‌کند و ترجیح می‌دهد در فضایی آرام به تماشای مسابقات […]

پرسپولیس, علی پروین, لیگ قهرمانان آسیا - سلطان بازی با النصر را کجا تماشا می‌کند؟

اصلاً نمی‌توان این تصور را داشت که پرسپولیس بازی داشته باشد و علی پروین کار را دنبال نکند. سلطان فراموش نشدنی سرخپوشان که هنوز هم اعتبار فراوانی میان اهالی فوتبال و البته هواداران پرسپولیس دارد، تک تک بازی‌های داخلی و بین‌المللی این تیم را دنبال می‌کند و ترجیح می‌دهد در فضایی آرام به تماشای مسابقات شاگردان یحیی گل محمدی بنشیند.

سلطان، تنها در خانه

پروین عصر دوشنبه مهمان یکی از دوستانش در دفتر او بود اما برای تماشای مسابقه پرسپولیس مقابل النصر عربستان راهی منزل شد. او همواره ترجیح می‌دهد دیدارهای شبانگاهی پرسپولیس را تنهایی و یا حداکثر با حضور اعضای خانواده‌اش نظاره‌گر باشد و دقیقاً مانند همان دورانی که روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست، هنگامی که بازیکنان این تیم توپ را لو می‌دهند حسابی عصبانی می‌شود.

نگاه ویژه و مثبت به سه بازیکن

سلطان پرسپولیس پیرامون بازیکنان این تیم و البته حتی نفرات استقلال اعتقاد خاصی دارد و معتقد است استقلال و پرسپولیس باید بازیکنانی را به خدمت بگیرند که در موقعیت تک به تک توانایی دریبل کردن و جا گذاشتن یار مستقیم خودشان را داشته باشند چون این کار موجب حرکت تیم رو به جلو و باز شدن گره‌های کوره مسابقه می‌شود. دقیقاً روی همین اصل علی آقا در میان بازیکنان کنونی پرسپولیس به امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری علاقه زیادی دارد و طی ماه‌های اخیر چند بار در جمع دوستانش تاکید کرده که یکی از دلایل موفقیت این سه بازیکن به ویژه ترابی و امیری، توانایی آنها در جا گذاشتن بازیکنان مستقیمی است که روبروی آنها قرار می‌گیرند.

منبع: خبـر ورزشی