دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان امشب در حالی در شهر ریاض برگزار می‌شود که گروهی از ایرانی‌های مقیم این شهر و شهرهای دیگر عربستان تماشاگر ویژه پرسپولیس خواهند بود. این در حالی بود که گفته می شد گروهی از طرفداران پرسپولیس خواستار سفر به ریاض و دیدن این مسابقه همچنین تشویق پرسپولیس […]

 

 دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان امشب در حالی در شهر ریاض برگزار می‌شود که گروهی از ایرانی‌های مقیم این شهر و شهرهای دیگر عربستان تماشاگر ویژه پرسپولیس خواهند بود.

این در حالی بود که گفته می شد گروهی از طرفداران پرسپولیس خواستار سفر به ریاض و دیدن این مسابقه همچنین تشویق پرسپولیس بودند که به دلیل سخت گیری های صدور ویزا و مسایلی اینچنینی این امکان برای شان مهیا نشده است.

حضور تماشاگران خاص پرسپولیس در ورزشگاه النصر

اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که شب گذشته گروهی از ایرانی‌های مقیم ریاض و شهرهای دیگر کشور عربستان با حضور در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس به بازیکنان، مسئولان و سرپرستان تیم کشورمان قول داده‌اند که در جریان دیدار این تیم مقابل النصر پرسپولیس را تنها نگذارند.

با توجه به مسافرت‌های زائران خانه خدا و حرم پیامبر اکرم اسلام (ص) از کشورمان که سال‌هاست به کشور عربستان و شهر مکه و مدینه رفت و آمد دارند گروهی از ایرانیان از قدیم الایام با خانواده‌هایشان در عربستان زندگی کرده‌اند و حالا قصد دارند برای حمایت از تیم پرسپولیس امشب در ورزشگاه النصر حضور یافته و نماینده کشورمان را تشویق کنند.

ناگفته نماند؛ دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده عربستان به پایان رسید و هم تیمی‌های امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند انگیزه زیادی برای کسب پیروزی و بهبود جایگاهشان در جدول گروه E دارند.

خبرورزشی

+