به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، دکتر سیدمحمد صابری اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۱۲ ظهر امروز ششم آذر ماه‌ از واقعه تصادف کامیون حمل بتن و سواری پراید در محور رابر به جیرفت مطلع شدیم. وی محل دقیق این حادثه را دوراهی سد اعلام کرد و افزود: بلافاصله سه تیم فوریت‌های پزشکی به محل […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، دکتر سیدمحمد صابری اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۱۲ ظهر امروز ششم آذر ماه‌ از واقعه تصادف کامیون حمل بتن و سواری پراید در محور رابر به جیرفت مطلع شدیم.

وی محل دقیق این حادثه را دوراهی سد اعلام کرد و افزود: بلافاصله سه تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: متاسفانه در پی این حادثه سه زن و یک مرد از سرنشینان سواری پراید با رده سنی ۲۴ تا ۳۲ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند و سه نفر شامل یک مرد و دو زن با رده سنی ۳۲ تا ۴۵ ساله مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: سه مصدوم این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) رابر، خاتم الانبیاء(ص) بافت و شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری با بیان این مطلب که حال عمومی یک مصدوم وخیم و حال دو مصدوم پایدار گزارش شده، اظهار کرد: سرنشینان سواری پراید از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابر هستند.