غلامعلی همیراد کارشناس و داور با سابقه فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره صحنه مشکوک به خطای پنالتی درون محوطه جریمه پرسپولیس اظهار داشت: به محض برخاستن رونالدو از روی زمین خودش با انگشت اشاره دائم می‌گفت که پنالتی روی او صورت نگرفته است. وی افزود: او حتی به سمت داور رفت و […]

رونالدو.لیگ قهرمانان آسیا - رونالدو خودش گفت پنالتی نشد

غلامعلی همیراد کارشناس و داور با سابقه فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره صحنه مشکوک به خطای پنالتی درون محوطه جریمه پرسپولیس اظهار داشت: به محض برخاستن رونالدو از روی زمین خودش با انگشت اشاره دائم می‌گفت که پنالتی روی او صورت نگرفته است.

وی افزود: او حتی به سمت داور رفت و به او تاکید داشت که پای او را نزدند اما نمی‌دانیم چرا داور تاکید داشت که پنالتی شده است. این رفتار فقط از سوی بازیکنان بزرگ سر می‌زند و کمتر می‌توان چنین اخلاق جوانمردانه‌ای را بین فوتبالیست‌های دیگر دید.

همیراد تاکید کرد: وجود کمک داور ویدیویی در اینجا به یاری پرسپولیس آمد و در نهایت مشخص شد که هیچ خطایی از سوی سروش رفیعی روی پای رونالدو انجام نشده است این می‌تواند یک نمره منفی برای داور بازی باشد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین درباره صحنه اخراج بازیکن تیم النصر گفت: این اخراج کاملاً درست بود چرا که جنگ اصلاً برای تصاحب توپ نبود. بعد از جدا شدن توپ از پای بازیکن پرسپولیس بازیکن النصر کاملاً به قصد زدن و مصدوم کردن بازیکن پرسپولیس اقدام کرد که کارت قرمز مستقیم تصمیم درست داور و کمترین جریمه برای آن صحنه بود.

وی تاکید کرد شاید اگر بازیکن پرسپولیس قلمبند نداشت این ضربه با این شدت ممکن بود باعث آسیب دیدگی شدید میلاد سرلک شود بعید نیست بازیکن اخراج شده با جریمه‌های بیشتر هم مواجه شود.

منبع: خبـر ورزشی