به گزارش زیرنویس، سعید قنبری شامگاه دوشنبه افزود: ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه دوشنبه حادثه ترافیکی بین خودرو سواری و موتور سیکلت در جاده تربت جام – فریمان در محدوده زندان مرکزی تربت جام به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه یک و دو شهری به محل حادثه […]

به گزارش زیرنویس، سعید قنبری شامگاه دوشنبه افزود: ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه دوشنبه حادثه ترافیکی بین خودرو سواری و موتور سیکلت در جاده تربت جام – فریمان در محدوده زندان مرکزی تربت جام به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه یک و دو شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه هر ۲ سرنشین موتور سیکلت به علت شدت صدمات وارد شده قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در صحنه حادثه فوت شده بودند و ۲ سرنشین خودروی سواری با توجه به شدت تصادف مصدوم شده بودند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ادامه داد: مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت ادامه درمان به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند، در حال حاضر حال عمومی هر دو مصدوم مساعد است.

قنبری بیان داشت: در حوادث ترافیکی برای وسیله نقلیه موتور سیکلت، شایع ترین و حیاتی ترین عضو آسیب دیده سر است لذا از همه همشهریان و مردم عزیزمان خواهشمندیم از کلاه ایمنی هنگام استفاده از موتورسیکلت استفاده کنند.

شهرستان مرزی تربت جام در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده است.

در مجموع ۳۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌ جام قرار دارند.

منبع خبر: رکنـا