به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری خانم کلاهبرداری خبر داد که در پوشش موسسه کاریابی ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود. سرهنگ طرهانی گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی این فرماندهی و اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه خانمی در پوشش مؤسسه کاریابی و دادن وعده‌هایی […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری خانم کلاهبرداری خبر داد که در پوشش موسسه کاریابی ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ طرهانی گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی این فرماندهی و اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه خانمی در پوشش مؤسسه کاریابی و دادن وعده‌هایی با سوددهی زیاد از مالباختگان مبالغی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال گرفته و پس از مدتی موسسه را تعطیل و متواری شده است موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در یکی از شهرستان‌های استان البرز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های قضائی با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کنند.

رئیس پلیس شهرستان ری بیان داشت: متهم در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان به کلاهبرداری۲۰۰میلیارد ریالی در پوشش موسسه کاریابی، از شهروندان اعتراف کرد.

 سرهنگ طرهانی با اشاره شناسایی ۱۲ مالباخته گفت: متهم با دستور قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی وشناسایی دیگر مالباختگان ، تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا