النصر عربستان ۰ – ۰ پرسپولیس ایران/ پرسپولیس به صعود امیدوار ماند
النصر عربستان ۰ – ۰ پرسپولیس ایران/ پرسپولیس به صعود امیدوار ماند

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الاول پارک ریاض به مصاف تیم النصر عربستان رفت. ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی ترکیب النصر: نواف […]

- النصر عربستان ۰ - ۰ پرسپولیس ایران/ پرسپولیس به صعود امیدوار ماند

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الاول پارک ریاض به مصاف تیم النصر عربستان رفت.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی

ترکیب النصر:

نواف العقیدی، علی لاجامی، آیریمک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی، عبدالرحمن غریب، آیمن احمد، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه

گزارش مسابقه:

در این بازی و در دقیقه ۲ رونالدو در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد، اما پس از بررسی وی‌ای آر داور از تصمیمش منصرف و پنالتی رد شد.

در دقیقه ۱۲ پاس عالی مهدی ترابی برای شهاب زاهدی او را در موقعیتی خوب قرار داد، اما مدافعان النصر مانع پیشروی او شدند و زاهدی سرنگون شد.

در ادامه و در دقیقه ۱۳ شوت فنی مهدی ترابی از سمت چپ محوطه جریمه حریف به کنار دروازه النصر بیرون رفت.

دقیقه ۱۶ پاس فوق العاده عالیشاه، دانیال اسماعیلی فر را در موقعیتی تک به تک با دروازه بان قرار داد، اما دانیال نتوانست توپ را از دروازه بان عبور دهد. پس از این صحنه داور صحنه را از طریق وی‌ای آر چک کرد و مشخص شد در ابتدای همین موقعیت، بازیکن النصر روی میلاد سرلک خطای خشنی انجام داده و داور علی لاجامی را در دقیقه ۱۷ با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد.

کارت قرمز علی لاجامی بازیکن النصر به دلیل خطای خشن روی میلاد سرلک

در ادامه این بازی و در دقیقه ۲۶ شوت سرکش مسعود ریگی را نواف العقیدی دروازه بان النصر مهار کرد.

پرسپولیس که بازی هجومی‌ای را در نیمه نخست این بازی انجام می‌داد در دقیقه ۲۷ این بار شوت زاهدی خطرآفرین شد که توپ با اختلاف خیلی کم به کنار دروازه رفت.

در ادامه از فشار حملات پرسپولیس کاسته شد و ۱۵ دقیقه آخر نیمه نخست این بازی هردو تیم بازی آرامی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵۳ شهاب زاهدی پشت مدافعان النصر صاحب توپ شد و دروازه حریف را باز کرد، اما داور به درستی پرچم زد و آفساید اعلام شد.

دقیقه ۵۴ شهاب زاهدی از پشت محوطه جریمه النصر به سمت دروازه شوت محکمی زد که نواف العقیدی آن را دفع کرد.

دقیقه ۵۷ رونالدو داخل محوطه جریمه فرصتی عالی پیدا کرد و شوت خطرناکش از نزدیک نقطه پنالتی با اختلاف کم به کنار دروازه پرسپولیس رفت.

دقیقه ۶۲ اشتباه مرگبار آیمریک لاپورت مدافع سرشناس و باتجربه النصر در خط دفاعی، فرصتی عالی برای پرسپولیسی‌ها به وجود آورد، اما قبل از اینکه سرلک به توپ برسد، دیگر مدافع النصر توپ را با تکل دفع کرد.

دقیقه ۸۲ پرسپولیسی‌ها موقعیتی خوب برای گلزنی داشتند، اما توپ زیرپای عالیشاه گیر کرد و نتوانست از مدافع النصر عبور کند.

دقیقه ۹۴ پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه النصر فرصت گلزنی داشت، اما از بازیکنان این تیم از فرصتشان استفاده نکردند و دانیال اسماعیلی فر با ضربه‌ای بسیار بد این فرصت را هدر داد.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با هشت امتیاز در رتبه دوم جدول باقی بماند و برای صعود منتظر هفته آخر باشد.

باشگاه خبرنگاران