ساکت: سپاهان ۱۲ نفره بازی کرد!
ساکت: سپاهان ۱۲ نفره بازی کرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمدرضا ساکت پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: ابتدا از غیرت ایرانی، همیت طلایی و جدیت و همبستگی تیمی بازیکنان شایسته سپاهان تقدیر کنیم. از اندیشه‌های راهبردی کادر فنی و پس از آن از فریادهای جانانه هوادارانی که ۴۵۰ کیلومتر را […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمدرضا ساکت پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: ابتدا از غیرت ایرانی، همیت طلایی و جدیت و همبستگی تیمی بازیکنان شایسته سپاهان تقدیر کنیم. از اندیشه‌های راهبردی کادر فنی و پس از آن از فریادهای جانانه هوادارانی که ۴۵۰ کیلومتر را طی کردند و به ورزشگاه آزادی آمدند و یک نفس تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امشب سپاهان ۱۲ نفره بازی می‌کرد. ۱۱ بازیکن شیرمرد و یک دریای متلاطمی از هواداران شایسته را داشتیم. از شرکت توسعه و تجهیز، مدیریت و پرسنل ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، فدراسیون فوتبال، پرسنل و عوامل اداری و اجرایی باشگاه سپاهان و … که در مسیر برگزاری تلاش کردند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: خدای بزرگ را شکر می‌کنیم که غیرت این عزیزان امروز در مستطیل سبز بهترین و یکی از سنگین‌ترین مسابقات را پیش‌روی مردم شایسته ایران ترسیم کرد. آنها سربازان ایران بودند، فرزندان سپاهان بودند. از رسانه‌ها، خبرنگاران، خانم‌ها و آقایان خبرنگار هم تشکر می‌کنم که همراه مجموعه سپاهان و این مردان شایسته بودند.

پایان پیام/





منبع: فارس