«نشان قند پارسی» فراخوان داد
«نشان قند پارسی» فراخوان داد

 

دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل طی فراخوانی از هنرمندان و طراحان خواست نشان ویژه جشنواره قند پارسی را با رعایت جنبه‌های نوآورانه و درخور فرهنگ غنی پارسی، طراحی و تا ابتدای شهریورماه امسال برای ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش زیرنویس،به نقل از روابط‌عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این فراخوان آمده است: نظر به اهمیت پاسداشت زبان فارسی و همچنین ضرورت تکریم فعالان و مروجان زبان و ادبیات فارسی، دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل درصدد است  برای نخستین بار نشانِ این رویداد را ارائه کند.

لازم به ذکر است مطابق برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان قند پارسی هر ساله به برترین چهره‌های فعال جهانی در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج  زبان و فرهنگ غنی پارسی اهدا خواهد شد.

بر این اساس، از تمامی علاقه‌مندانی که در طراحی نماد، نشان، نشان‌واره (لوگو) و سایر عناوین مشابه تجربه دارند، دعوت می‌شود در این فراخوان، شرکت کنند و در فرصت پیش رو، با رعایت جنبه‌های نوآورانه، با خلق اثری بدیع و درخور فرهنگ غنی پارسی، آثار خود را در اختیار دبیرخانه این جشنواره قرار دهند.

تمامی آثار دریافتی، پس از بررسی از سوی هیئت داوران متشکل از اساتید و صاحب نظران، ارزیابی شده و به سه طرح برگزیده این رویداد به ترتیب مبلغ ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

از تمامی هنرمندان و طراحانِ علاقه‌مند، دعوت می‌شود طرح‌های خود را تا اول شهریور ماه به آدرس پست الکترونیکیinfo@ad.gov.ir ارسال کنند.

دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل با شماره تلفن ۸۸۰۰۷۹۹۴ آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه اطلاعات بیشتر به هنرمندان و طراحان علاقه‌مند است.

منبع:ایسنا