انتقاد تند دکتر پرسپولیسی از مدیران این باشگاه: تحقیرمان کردند!
انتقاد تند دکتر پرسپولیسی از مدیران این باشگاه: تحقیرمان کردند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، نوع استقبال باشگاه النصر عربستان از نماینده کشورمان بازتاب‌های فراوانی داشته است و بسیاری نقش مدیران پرسپولیس در مواجهه با این رفتار را منفعل دانستند لذا به همین دلیل و همچنین بررسی وضعیت تیم ملی با دکتر «بیژن ذوالفقارنسب» مربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام دادیم.ذوالفقارنسب […]

- انتقاد تند دکتر پرسپولیسی از مدیران این باشگاه: تحقیرمان کردند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، نوع استقبال باشگاه النصر عربستان از نماینده کشورمان بازتاب‌های فراوانی داشته است و بسیاری نقش مدیران پرسپولیس در مواجهه با این رفتار را منفعل دانستند لذا به همین دلیل و همچنین بررسی وضعیت تیم ملی با دکتر «بیژن ذوالفقارنسب» مربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام دادیم.
ذوالفقارنسب در ابتدا گفت: من بازی‌های لیگ برتر پیگیری نمی‌کنم، چون در سنندج هستم، اما مشکلاتی که در مسابقات هست را می‌شنوم. انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال در همه زمینه‌ها نظم داشته باشد و تحرکی را از آن‌ها ببینیم. فوتبال ما در عرصه بین المللی باید جایگاه بهتری داشته باشد. باشگاه‌ها باید تقویت شوند. سالهاست یک کلاس توجیهی برای مربیان نگذاشته ایم در حالیکه در تمام دنیا هر سال این جلسات برگزار می‌شود. فدراسیون ۵، ۶ سال قبل چنین جلسه‌ای را داشت و دیگر هیچ دانش افزایی نداشتیم. در بحث مدیریت مشکلاتی داریم و داوران نیز همین شرایط را دارند. تیم تازه شکل گرفته النصر عربستان آمد ایران و وجاهت مدیریتی فوتبال ما را زیر سوال برد. آنجا فوتبال ما تحقیر شد. 
وی درباره اتفاقات روز گذشته در ریاض و نوع عجیب استقبال از پرسپولیس گفت: این‌ها همه دستاورد‌های مدیریتی ماست. ما در بحث مدیریت ورزشی خیلی ضعیف هستیم. ما ظرفیت داریم، اما مدیریت نداریم. چه اشکالی داریم یک مدیر شناخته شده خارجی را برای ۶ ماه به ایران بیاوریم؟ ما داریم مدیران و مربیان تحصیلکرده، ولی فدراسیون بهتر عمل کند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی امروز پرسپولیس گفت: سخت است پیش بینی. به همان اندازه که زمین خراب بود و ما را مسخره کردند برای پرسپولیس هم زمین کار را سخت کرده بود. امروز در زمین خوب پرسپولیس بهتر می‌تواند بازی کند. پرسپولیس به نظرم امروز حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.
وی درباره تیم ملی گفت: منتقدان کمی عجله می‌کنند. تیم ما شکل و قالب خوبی پیدا کرده است. این عملکرد رضایتبخش بوده است. باید از این تیم حمایت کرد. ما نفراتی داریم که در اروپا بازی می‌کنند و باید به این‌ها امکانات خوبی داد. بازی‌های تیم ملی را که می‌بینیم مشخص است که پله پله بهتر می‌شوند.
ذوالفقارنسب درباره شایعات اخیر مبنی بر برکناری یحیی گل محمدی گفت: باشگاه‌های حرفه‌ای هر سه ماه باید تحلیل دقیقی از کارشان داشته باشند تا توان اجرایی کادر فنی تشخیص داده شود. اما کادر فنی پرسپولیس در این چند سال در مجموع عملکرد خوبی داشته و در مقایسه با نوع مدیریت این باشگاه آن‌ها نمره قبولی می‌گیرند. ۸۰ درصد هیات مدیره این باشگاه ورزشی نیستند و فوتبال را نمی‌شناسند. بودجه بندی را بلد نیستند. فوتبال ما باید یک قالب مدیریتی درستی داشته باشند.
وی درباره انتظارش از وزیر ورزش گفت: باید عملکرد مدیران باشگاه‌ها را بررسی کنند. پرسپولیس چند سال است خوب کار می‌کند و نباید با چند نتیجه به آن‌ها حمله کرد، اما این نتایج بیشتر حاصل کادر کادر فنی بوده است. مدیران پرسپولیس ورزشی نیستند و فراز و نشیب‌های ورزش را تجربه نکرده اند. 
پیشکسوت فوتبال ایران درباره جنجال‌های لیگ برتر گفت: ما در همه زمینه‌ها به فرهنگ سازی نیاز داریم بخصوص در حوزه کاری فدراسیون فوتبال. فدراسیون کمیته‌های قضایی دارد. آنجا متاسفانه از ورزشکاران تحصیلکرده استفاده نمی‌شود. الان رسیدگی آن‌ها در شکایت یک بازیکن که حق و حقوش را نگرفته خلاصه شده است. به جز یک نفر فرد دیگری را در آن کمیته‌ها نمی‌شناسم که ورزشی باشند.
وی در پایان گفت: با عملکردی که از تیم ملی دیده ام به آن امیدوار شده ام شاید این تیم در جام ملت ها بتواند بهتر از دوره‌های قبل نتیجه بگیرد.

منبع: اطلاعات انلاین