به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده هافبک تیم سپاهان گلزن زردپوشان در نیمه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده هافبک تیم سپاهان گلزن زردپوشان در نیمه اول بود.

سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی بازیکنان سپاهان را در نیمه اول این بازی تشکیل می‌دادند.

در ترکیب نیروی هوایی هم، محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر، فرانکو آتچو، ابراهیم بایش، همام طارق، علی جاسم، مهند عبدالرحیم به میدان رفتند.

شروع خوب سپاهان و گلزنی در دقایق ابتدایی

تیم فوتبال سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ پاس در عرض برای دروازه‌بان نیروی هوایی تحت فشار بازیکنان سپاهان، کیفیت لازم را نداشت و رامین رضائیان زودتر از دروازه بان نیروی هوایی با توپ رسید و به سمت دروازه نماینده عراق شوت زد که ضربه او آرام بود و فرشاد احمدزاده در حالی که توپ آرام آرام می‌رفت تا درون دروازه نیروی هوایی قرار گیرد زودتر به توپ ضربه زد و گل اول بازی و سپاهان را به نام خود به ثبت رساند.

شروع خوب سپاهانی‌ها ادامه داشت و در دقیقه ۱۲، کرنر برای سپاهان شکل گرفت که رامین رضائیان توپ را سانتر کرد و با ضربه سر هادی محمدی همراه شد که به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیروی هوایی به بیرون رفت.

سپاهانی که برتری خود را به حریف دیکته کرده بودند بار دیگر زوج احمدزاده و رضائیان حمله‌ای را به سمت دروازه نیروی هوایی تدارک دیدند و در میانه‌های زمین احمدزاده توپ را به رامین رضائیان رساند و این بازیکن پاس در عرضی را برای محمد جواد حسین نژاد ارسال کرد که شوت او بی ثمر از کنار دروازه به بیرون رفت. داور قطری این بازی به احتمال اینکه توپ به دست مدافع نیروی هوایی برخورد کرده است صحنه شوت حسین نژاد را با VAR بازبینی کرد و رأی به ادامه بازی داد.

اولین خطر جدی و بی حاصل برای نیروی هوایی

تیم نیروی هوایی که بیشتر دقایق بازی در نیمه اول را به دفاع می‌پرداخت در دقیقه ۳۷ حرکت علی جاسم از سمت راست و پاس عالی او به عبدالرحیم رسید که با دخالت رامین رضائیان شوت این بازیکن با بی دقتی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت تا حسرت آنها برای به ثمر رساندن گل تساوی باقی بماند.

شوک به سپاهان با اخراج حسین نژاد

در دقیقه ۴۲، محمدجواد حسین نژاد با کف پا خطای بدی را روی بازیکن نیروی هوایی داشت که داور قطری او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. داور پس از بازبینی صحنه با VAR هم نظر خود را عوض نکرد تا شوک بدی را به مورایس و سپاهان وارد کند.

در نهایت نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید.

منبع: مـهر