به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض گفت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم هم دنبال بردن بودند. خیلی از دقایق […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض گفت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم هم دنبال بردن بودند. خیلی از دقایق بازی در اختیار ما بود و توانستیم موقعیت‌هایی را روی دروازه النصر ایجاد کنیم. فکر می‌کنم در پاس‌های آخر و سپس شکل گرفتن کار حمله به مشکل خوردیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان خود و النصر تاکید کرد: به هر حال مقابل یک تیم واقعا حرفه ای و قوی بازی داشتیم. هر تیمی مقابل النصر با وجود اینکه ۱۰ نفره هم شدند به مشکل می‌خورد. در هر صورت بازی شجاعانه ای را از تیمم دیدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

او با اشاره به مشکلات لجستیکی سرخ‌ها در مسیر رسیدن به ریاض تصریح کرد: خیلی سخت به ریاض رسیدیم و شرایط پشتیبانی خوبی نداشتیم توانستیم خوب بازی کنیم. تعویض‌هایمان را به خاطر مصدومیت انجام دادیم. بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و انرژی خوبی در زمین داشتند.

یحیی ادامه داد: جا دارد از میزبانی النصر تشکر کنم. در هر صورت مقابل یک تیم حرفه ای با ستاره‌هایی که در دنیا عالی هستند بازی کردیم. آنها بازیکنان معمولی نبودند. می‌توانستیم ببریم و فشار خوبی هم گذاشتیم اما فکر می‌کنم در جاهایی که می‌توانستیم پاس آخر خوب بدهیم را انجام ندادیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: تساوی در زمین النصر ارزشمند است. باید خودمان را مقابل الدحیل آماده کنیم. برای صعود تنها یک راه داریم و آن هم بردن این تیم است.

او درباره شانس صعود تیمش به دور حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا یادآور شد: همه می‌دانیم چه اتفاقاتی برای تیم رخ داده است. باید تیم را حالا آماده بازی بعد کنیم. بازیکنانمان همیشه برای اینکه به سمت خوب برسند دارند از جان و دل مایه می‌گذارند. نمی‌توانیم به راحتی از اسم بازیکنان ما بگذریم. آنها با تمام وجود کار می‌کنند.آنچه خیلی مهم است تمرکزمان روی تیم باشد و کار به خودمان داشته باشیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم.

گل محمدی درباره آسیب دیدگی سرلک و عالیشاه خاطرنشان کرد: شرایط میلاد سرلک و امید عالیشاه باید بررسی شود تا ببینیم می توانند بازی کنند یا خیر. بازی با الدحیل دیدار مرگ و زندگی است و مهم‌ترین بازی سال برای ما است.

وی ادامه داد: اولین سالی است که چنین شرایطی برای تیم‌های دوم در نظر گرفته می‌شود. رقابت خیلی نزدیکی بین تیم‌ها باشد و به تنها چیزی که باید فکر کنیم گرفتن سه امتیاز است. مطمئنم با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند بازی‌های خوبی را انجام خواهیم داد. هر چند الدحیل تیم خیلی خوبی است و با تغییراتی که در کادر مربیگری داشت نتایج رو به رشدی گرفته است.

منبع: مـهر