درحالی که النصر بازی را در ورزشگاه خانگی هجومی آغاز کرده و به دنبال پنجمین پیروزی پی درپی خود بود ناگهان، در دقیقه ۱۷ شوک بزرگی به رونالدو و یارانش وارد شد. علی لاجامی در وسط زمین با استوک کفش خود به ساق پای میلاد سرلک ضربه زد داور در این صحنه ابتدا آوانتاژ داد […]

- یک پرسپولیسی از النصری‌ها انتقام گرفت

درحالی که النصر بازی را در ورزشگاه خانگی هجومی آغاز کرده و به دنبال پنجمین پیروزی پی درپی خود بود ناگهان، در دقیقه ۱۷ شوک بزرگی به رونالدو و یارانش وارد شد.

علی لاجامی در وسط زمین با استوک کفش خود به ساق پای میلاد سرلک ضربه زد داور در این صحنه ابتدا آوانتاژ داد چون توپ همچنان در اختیار پرسپولیس بود.

اما بعد از این که موقعیت از دست رفت و توپ از زمین خارج شد به سمت محل وقوع خطا و جایی که سرلک داشت از درد به خودش می‌پیچید رفت.  داور چینی نیز همزمان با اتاق VAR در ارتباط بود پس از بازبینی صحنه از طریق کمک داور ویدئویی، بازیکن النصر را اخراج کرد.

در جریان این صحنه، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر نسبت به تصمیم داور معترض شده و معتقد بود که این اولین خطای علی لاجامی بوده و اخراج و کارت قرمز سخت گیری بوده است.

جالب آن که همین رونالدو در بازی رفت دو تیم پرسپولیس و النصر نقش مهمی در اخراج میلاد سرلک داشت.

این اتفاق باعث برتری عددی پرسپولیس در مسابقه با النصر شد و امیدواری زیادی برای قرمزهای پایتخت ایجاد کرد. اما نکته جالب این که کل داستان درست برعکس آن چیزی بود که در بازی رفت رخ داد!

در اوایل نیمه دوم بازیِ رفت، سرلک بعد از خطا روی رونالدو کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. بعد از آن بود که پرسپولیس تضعیف شد و دو گل از النصر دریافت کرد.

پس از پایان آن مسابقه، علیرضا بیرانوند فاش کرد که عامل اصلی اخراج شدن میلاد سرلک، خود رونالدو بوده است. ظاهرا فوق ستاره پرتغالی پس از اتمام نیمه اول، بدو بدو خودش را به داور مسابقه رسانده و به او گفته بود که بازیکنان پرسپولیس ساق پایش را هدف گرفته اند. همین جمله و شیطنت کافی بود تا در اولین برخورد، داور مسابقه میلاد سرلک را اخراج کند.

اما در بازی برگشت سرلک جبران کرد و در متن حادثه‌ای قرار گرفت که باعث اخراج بازیکن النصر شد. او پس از دیدار رفت با النصر حتی از سوی یحیی گل محمدی مورد نقد قرار گرفته بود و هجمه های زیادی را تحمل کرد اما در عربستان انتقام آن صحنه را گرفت. انتقامی که می توانست حتی ۳ امتیاز به دنبال داشته باشد ولی فقط یک امتیاز برای سرلک و همبازیانش در بر داشت.

منبع: خبـر ورزشی