استقلال در ابتدای فصل دو مهره کلیدی خود را در خط دفاع از دست داد که یکی از آنها سیلوا بود و دیگری عارف غلامی. به جای این دو جواد نکونام، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی را به خدمت گرفت که هر دو این روزها جز مهره های تیم در خط دفاعی به حساب می […]

- هشدار مهم پیشکسوت استقلال به نکونام

استقلال در ابتدای فصل دو مهره کلیدی خود را در خط دفاع از دست داد که یکی از آنها سیلوا بود و دیگری عارف غلامی. به جای این دو جواد نکونام، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی را به خدمت گرفت که هر دو این روزها جز مهره های تیم در خط دفاعی به حساب می آیند. با این حال شاهین بیانی می گوید استقلال در خط دفاع به یک مهره تاثیر گذار نیاز دارد.

دلیل او در نوع خود جالب است. شاهین بیانی می گوید: تصور کنید از میان آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی یک یا دو نفرشان مصدوم شوند، آن وقت تکلیف خط دفاعی استقلال چه می‌شود؟

استقلال این فصل با سیستم ۳دفاعه بازی می کند و طبیعتا تعداد مدافعان میانی اش باید به نسبت فصل گذشته بیشتر باشد. استقلال در حال حاضر به جز این مدافعان محمد حسین مرادمند را دارد که مصدوم شده است و در بازی های آتی اگر از بین ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان یکی مصدوم شود جواد نکونام نمی داند باید کدام بازیکن را به میدان بفرستد. ضمنا روزبه چشمی که اکنون در خط دفاع بازی می کند، پست اصلی اش هافبک دفاعی است.

منبع: خبـر ورزشی